0,15/0,30 FR 77 flop QQ2

• tinus82
      tinus82
      Bronze
      Poker Room skin
      Limit Holdem Ring game
      Limit: $0.15/$0.3
      9 players
      Converter

Stack sizes:
      UTG: $7.40
      UTG+1: $16.20
      MP1: $7.40
      Hero: $11.40
      MP3: $9.25
      CO: $2.60
      Button: $9.85
      SB: $20.55
      BB: $5.10

Pre-flop: (9 players) Hero is MP2 with 7:spade: 7:club:
      3 folds, [color:#cc0000]Hero raises[/color], MP3 calls, 3 folds, BB calls.

Flop: Q:spade: 2:club: Q:diamond: (6.67SB, 3 players)
      [color:#cc0000]BB bets[/color], [color:#cc0000]Hero raises[/color], MP3 folds, BB calls.

Turn: 2:diamond: (5.33BB, 2 players)
      [color:#cc0000]BB bets[/color], Hero calls.

River: Q:club: (7.33BB, 2 players)
      [color:#cc0000]BB bets[/color], [color:#cc0000]Hero raises[/color], BB calls.

Results:
      Final pot: 11.33BB

Die raise op de flop maakte ik niet voor value, maar om te kijken waar ik precies stond, als hij daar een re-raise maakte wist ik bijna zeker dat ik behind was.
      Hij calde mijn bet en donkte toen de turn waardoor ik een beetje in de war raakte. Een Q of een 2 zou hij denk ik checkraisen, maar wat kan hij dan hier hebben? De river raisde ik omdat de kans op een Q wel klein was geworden en ik nu ook van een 2 won.
      Heb ik deze hand slecht gespeeld en had ik gewoon op de turn moeten folden?
  • 6 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik vind hem goed gespeeld :)

De flopraise vind ik goed omdat je hier nog steeds een goede hand hebt, alleen een Q verslaat je maar het lijkt me sterk dat hij die heeft omdat hij waarschijnlijk er niet mee bet.

De turn is geen goede kaart omdat een 2 je nu ook verslaat, maar je kunt niet folden omdat je hand er gewoon te sterk voor is en hij vreemd speelt.

River is weer wel goed omdat je een 2 verslaat en alleen een Q of een hoger pocket pair je beat. Daarnaast zal hij ook alles callen omdat hij hoopt op een split waardoor je raise veel value uit mindere handen haalt.
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      zo'n donk bet betekent imo dat hij of een Q of een 2 heeft

daarom zou ik op turn folden

grappig dat Yoghi er heel ander over denkt
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      ik moet er bijzeggen dat ik eigenlijk altijd donbets zie die op sterkte duiden

dat hoeft natuurlijk niet representatief te zijn
    • Pasleppa
      Pasleppa
      Bronze
      De meeste donkbets vind ik juist meestal op zwakte duiden, ligt wel een beetje aan de size. Kleine donkbet is meestal een draw. Alleen met het bord op deze manier lijkt het idd meer op sterkte.. Ik kan de betsizes niet goed zien maar kan ook aan mij liggen.. Met de actie preflop denk ik dat pp's een groot deel van zijn range zijn, en dan pp's lager dan 99. Dus goed gespeeld imo, de enige hand die beat heeft is 99 hier denk ik. En een Q natuurlijk, maar aangezien hij de river niet reraised sluit ik dat voor t gemak even uit. Kan me eigelijk ook niet voorstellen dat hij een 2 heeft, gezien de preflop actie, hoewel de post flop actie daar wel op lijkt, maargoed die 2 heb je door de river ook beat, dus niks om je druk over te maken. Kan natuurlijk wel 22 zijn, maar kans is wel redelijk klein lijkt me.

Conclusie: goed gespeeld, als je hem iedere keer zo speelt lijkt t me redelijk +ev

Gr
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      je ziet geen betsizes omdat het FL is, er bestaan dan ook geen kleine en grote bets op dezelfde straat
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Tegen unknown spel ik precies hetzelfde voor jouw redens!

Tegen een passieve fish kan je denk ik een toughe Fold op de Turn maken (ik doe zij veel te weinig in de Coachings ;) ). Het is wel onwaarschijnlijk, dat hij een hit heeft, maar als hij hier alleen met een 2 of Q bet, heeft ie deze hand dan ook gewoon.

Af en toe zie ik zij wel Ax hier raar spelen, dus: tegen unknown ben ik zeker op de Showdown (als geen A op de River valt).