AQo veel actie preflop

• Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Wist niet goed wat hiermee aan te vangen..

Titan Poker Dirty Dozen "Jackpot Sit N Go" 30/60, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | [color:#C00000]saw showdown[/color]

Button (2500)
      SB [color:#C00000]SB (4170)[/color]
      BB (890)
      UTG UTG (1170)
      UTG+1 (1500)
      CO CO (1770)

Preflop: CO is in the CO with A :club: Q :heart:
      UTG calls 60, 1 fold, CO raises to 240, Button calls 240, SB raises to 420, 1 fold, UTG calls 360, CO calls 180, 1 fold.

Flop (1590) 3 :spade: T :spade: 8 :club:
      SB bets 240, 1 fold, hero?
  • 10 antwoorden
    • Kapstok
      Kapstok
      Bronze
      Gebruik "the hammer" , raise zijn flop bet allin, hij is big stack en pushed jullie rond, zou hij verwachten dat je je tournooi op het spel van een bluff zou zetten? Hij zou eerder denken dat je trips hitte (waarom bet je anders preflop en call je raise)... en dus folden x)
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      at kapstok ik denk dat je conclusies wat te voorbarig zijn. misschien was de bigstack wel verder heel tight. en heeft hij gewoon een hand.

maarten volgens mij is het hier beter om na de pre flop reraise van de sb te pushen of te folden. je hebt namelijk niet meer het initiatief. en moet dus eigenlijk op de flop hitten om door te gaan.

wel interessant is wat voor reads je had van de SB was hij tight of maakte hij vaak van dit soort miniraises.

de minraise op de flop kan indd 2 dingen beteken. hij heeft niks en wil je eruit bluffen. hij heeft wel wat en wil jullie niet wegjagen.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Ik weet niet of je veel sng's speelt op deze limieten, maar wat ik vaak merk is dat de donks hier vaak een dergelijke bet maken met een simpel paartje (welk maakt voor hen niet uit :) ).. en ook al hebben ze laagste paar, ze callen je all-in. Meeste hebben nog nooit gehoord van cbetten en denken ze helemaal niet na over wat hun tegenstander zou kunnen hebben. Villain had trouwen zijn stack opgebouwd door puur geluk, tweemaal was hij dominated en toch won hij.

Om het kort te houden, ik bluff niet graag groot omdat de kans op deze limieten heel groot is dat ze je callen met bijvoorbeeld middle pair...

Wish me luck btw.. ben aan men derde jackpot sng bezig, vorige twee overtuigend gewonnen :) .
    • Pasleppa
      Pasleppa
      Bronze
      Kan je misschien f wat meer informatie geven?
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Over de jackpot sng's? Als je er vier in een rij wint dan win je de jackpot, $2000 in dit geval. Nick op Titan is Maarten84.. Ik zit bij de laatste 5 in men derde sng, maar redelijk shortstacked. Dus nu paar keer double, volgende met drie suckouts winnen en we zijn $2000 rijker :tongue:

edit: voila, éénmaal gedubbeld
      edit2: eruit met AQ vs QQ, geen hulp voor mij.. spijtig :)
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Fold ik op de reraise. Ik push op de reraise AK, QQ+, maar op lage limieten waar mensen pp's overvalueen ook JJ.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Ben je niet redelijk pot commited preflop?
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Ja foutje. Kun je ook callen voor pot odds, maar dan moet je hier helaas folden op de microbet. Ik ben alleen bang dat je aas of Q raken hier niet goed genoeg is. Die aas lijkt me trouwens wel redelijk veilig, heb ik ze niet zien doen met AK. Moet je dus deze raise flatcallen en turn reevaluaten als je een Q op de flop hebt, en all in gaan met een A op de flop.

anyway. Liever fold ik toch preflop, ondanks de odds. Pushen is geen optie.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Ik vind je perflop riase een beetje aan de grote kant. met deze blinds/stacksizes spelen mensen over het algemeen toch al redelijk tight dus hoef je ook niet zo veel te raisen om de slechte handen weg te jagen. 150 is genoeg vind ik zelf. de reraise zou ik wel callen omdat het een minraise is.

flopzou ik spelen aan de hand van reads. maakt hij vaak een continuation bet met niks dan push ik hier. bluft hij niet zo veel dan fold ik.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
      Ik vind je perflop riase een beetje aan de grote kant. met deze blinds/stacksizes spelen mensen over het algemeen toch al redelijk tight dus hoef je ook niet zo veel te raisen om de slechte handen weg te jagen. 150 is genoeg vind ik zelf. de reraise zou ik wel callen omdat het een minraise is.

flopzou ik spelen aan de hand van reads. maakt hij vaak een continuation bet met niks dan push ik hier. bluft hij niet zo veel dan fold ik.
      150 vind jij genoeg, maar 150 is niet genoeg. Je mening klopt gewoon niet.