NL10 AJs. Na de flop?

• Rink
      Rink
      Bronze
      De eerste hand die ik hier post. Ik had een paar keer aardige kaarten gehad en dus was me stack wat groot, na deze hand was ik aan de beurt voor de blinds en wou ik de tafel verlaten. Nadat de flop op tafel ligt en UTG mijn cbet (dat is het toch?) called heb ik geen idee meer wat ik moet doen :P ..enige tips voor dit soort handen?

$0.05/$0.1 No Limit Holdem
      9 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG ($9.16)
      UTG+1 ($28.23)
      MP1 ($1.80)
      MP2 ($1.93)
      MP3 ($7.96)
      Hero ($2.89)
      BTN ($4.57)
      SB ($9.75)
      BB ($1.85)

Pre-flop: ($0.15, 9 players) Hero is CO A:diamond: J:diamond:
      1 fold, UTG+1 calls $0.1, 3 folds, Hero raises to $0.5, 3 folds, UTG+1 calls $0.4

Flop: 8:club: 3:spade: T:diamond: ($1.15, 2 players)
      UTG+1 checks, Hero bets $0.8, UTG+1 calls $0.8

Turn: Q:heart: ($2.75, 2 players)
      UTG+1 checks, Hero goes all-in $1.59, UTG+1 calls $1.59

River: 7:club: ($5.93, 2 players)
  • 5 antwoorden
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Hey Rink,

wanneer je boven de 25BB zit, zou ik alleen nog met AA/KK spelen. Wanneer jje het SSSen helemaal onder de knie hebt, hoef je dit niet meer zo tight te doen, maar voorlopig zou ik dit eerst wel doen.

Zoals je hem speelt zou ik vanaf de turn check/fold spelen.

Groetne,
      Leo
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Hi rink,

Ik zou toch ook twijfelen om te raisen, Ze zijn wel suited. Als je AJofsuit zou hebben direct folden preflop door je +25BB stack. Maar zoals leo zegt als beginner gewoon in afwachting van Blinds AA/KK spelen. Misschien ook QQ in late position.
      En zeker niet hier de flop betten met een Trash Hand
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Hoe kan je op CO hierna aan de beurt zijn voor blinds?

Wat Leo ook al zei, als beginner kan je beter alleen nog AA/KK spelen wanneer je aan het uitblinden bent.

As played zou ik c/f spelen nadat je cbet gecalled wordt. Zelfs met de extra outs van de K, zijn de potodds niet groot genoeg om te pushen.

@Leo258; congrats met platinum!
    • Herseel
      Herseel
      Bronze
      Wanneer ik AA/KK krijg (stack >25BB) push ik preflop en stel ik me content met de blinds. Zo nu en dan is er zelf nog eentje die callt :D
    • Rink
      Rink
      Bronze
      Ok jongens,

Bedankt voor de tips..ik had zelf ook al zoiets toen ik op de turn all-in ging van: Slecht idee!!..mja, het gaat steeds beter :)