NL20 K5s

• elrio
      elrio
      Bronze
      1) Kon ik deze hand callen preflop na minraise? Goede odds?
      2) Push op de flop goed met 2 pair en mogelijke Flush Draw?

0,1/0,2 No-Limit Hold'em (10 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.44 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with K:heart: , 5:heart: . MP2 posts a blind of $0,20.
      2 folds, UTG+2 raises to $0,40, MP1 calls $0,40, MP2 folds, MP3 calls $0,40, CO folds, BU calls $0,40, SB folds, Hero calls $0,20.

Flop: ($2,30) 7:heart: , K:club: , 5:club: (5 players)
      Hero bets $3,60 (All-In), UTG+2 bets and is all-in, 2 folds, BU bets and is all-in.

Turn: ($16,50) T:heart:
      River: ($16,50) J:spade:

Final Pot: $16,50
  • 8 antwoorden
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Preflop alsnog fold.
      Ik zou alleen overwegen te callen met Axs, SC of pp.
      Flop push lijkt me prima hier.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Je krijgt preflop iets van 1:17, daarmee kan je met ATC callen.

Push op de flop met 2 pair is ook goed, nice hand.
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sreteb
      Je krijgt preflop iets van 1:17, daarmee kan je met ATC callen.
      Oh, lol :D
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Dacht dat het 10NL was, je hebt hier natuurlijk pot odds van ~1:8. Maar je kan nog steeds ATC callen hier.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Fold preflop.
      Zolang je niet goed weet hoe je dergelijke kaarten moet spelen postflop, is het risico te groot en maak je op de lange termijn hier teveel fouten mee. Daardoor is dit een zeer verliesgevende call. Bovendien zit je OOP. Ik acht de kans hier vrij groot dat je tegen een set aangelopen bent.

Hou je aan de SHC en leer eerst de basis goed. Een goed begin zou het meeposten van odds en equity zijn in je OP.
    • Herseel
      Herseel
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sreteb
      Dacht dat het 10NL was, je hebt hier natuurlijk pot odds van ~1:8. Maar je kan nog steeds ATC callen hier.
      Waar staat ATC voor?
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      ATC = Any Two Cards
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Leo258
      Fold preflop.
      Zolang je niet goed weet hoe je dergelijke kaarten moet spelen postflop, is het risico te groot en maak je op de lange termijn hier teveel fouten mee. Daardoor is dit een zeer verliesgevende call. Bovendien zit je OOP. Ik acht de kans hier vrij groot dat je tegen een set aangelopen bent.

Hou je aan de SHC en leer eerst de basis goed. Een goed begin zou het meeposten van odds en equity zijn in je OP.
      Man Leo wat kan jij goed inschatten tegen wat ik in die hand gelopen heb. Had inderdaad een Set. Maar wat vind je van de push op de flop. Goed. Zoniet goe zou jij dan deze flop gespeeld hebben.