NL25: A9s reraise preflop

• DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Poker Stars
      No Limit Holdem Ring game
      Blinds: $0.10/$0.25
      9 players
      Converter

Stack sizes:
      UTG: $7.05
      UTG+1: $25.50
      MP1: $5.25
      MP2: $5
      MP3: $25.20
      CO: $18.30
      Button: $35
      Hero: $4.75
      BB: $46.10

Pre-flop: (9 players) Hero is SB with A 9
      5 folds, CO raises to $0.5, Button folds, Hero raises to $1.5, BB folds, CO calls.

Flop: J A 4 ($3.25, 2 players)
      Hero is all-in $3.25, CO folds.
      Uncalled bets: $3.25 returned to Hero.

Results:
      Final pot: $3.25

Ik ben nu erg bezig met het stealen/restealen en kijken waarmee mensen nou stealen en minraisen etc.
      De minraise van CO vond ik behoorlijk zwak, ik besloot om dan ook te reraisen.
      Het is natuurlijk niet volgens SSS, maar ik probeer het een beetje naar mijn smaak uit te breiden.
      Vervolgens de push op de flop wat me een must lijkt.

Meningen?
  • 4 antwoorden
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Zou zonder hud niet echt gaan stealen/restealen.

As played moet je idd pushen op die flop. Wat had je gedaan wanneer je gemist had?
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sreteb
      Zou zonder hud niet echt gaan stealen/restealen.

As played moet je idd pushen op die flop. Wat had je gedaan wanneer je gemist had?
      Ligt eraan hoe de flop eruit ziet, in principe aan m'n spel houden en een cbet plaatsen.

Probleem is dat ik geen hud kan krijgen bij het pokeren.
      Ik wil ooit wel eens wat anders proberen, ook zonder hud.

PokerTracker is free trial verlopen, Elephant is simpelweg klote en werkt totaal niet, heb ik nog meer mogelijkheden?
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Er zijn wel gratis huds, waar je geen PT voor nodig hebt. Was op het forum al 's voorgekomen, moet je ff zoeken (anders google).

Geen idee hoever ze zijn met die olifant, zullen ongetwijfeld nog kinderziektes inzitten. Als het eenmaal allemaal goed werkt, dan lijkt het me op zich wel wat.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Sowieso moet je niet stelen op NL25. Vanaf NL50 moet je pas gaan stelen en dan alleen met stats. Er zijn gratis HUDs en aan Elephant wordt gewerkt. Dat gaat echt niet lang duren lijkt me.

Verder zijn er op NL25 genoeg andere zaken waar je nog aan moet werken. Denk hierbij aan:
      * Maken notes
      * Maken reads
      * Grote leaks wegwerken

Wanneer je nu al aan iets anders gaat beginnen, verwaarloos je de rest.

Waar het om gaat, is dat wanneer je iets echt van top tot teen en weer terug kent, je ergens niet meer over na hoeft te denken. Het is een tweede natuur. Wanneer je dit niet meer hoeft te doen, zijn je hersens vrij om met andere dingen bezig te gaan. Klinkt stom, maar zo werkt het nou eenmaal.