Feedbackthread Country Battle!!!

• Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Voor een verslag van de finale van de Country Battle kunnen jullie hier kijken:
      Verslag Finale Country Battle

Wat mij betreft was het een leuk event en zal ik hard mijn best doen om voor een herhaling te zorgen. Natuurlijk was het de eerste keer en waren er wat onhandigheden die er dan bij komen kijken.

Voor nu wil ik graag jullie feedback vragen om ervoor te zorgen dat de eventuele volgende editie een nog groter succes kan worden.

Dus bij deze de vraag aan jullie om leuke ideeen of andere feedback in deze thread te posten. Alvast bedankt!
  • 11 antwoorden
    • Xiqu0n
      Xiqu0n
      Bronze
      Het idee zelf vond ik erg goed. De prijzen die er ook nog eens gewonnen kon worden waren ook zeer goed. Het enige punt van verbetering is misschien toch wel wat al eerder ter discussie is gesteld, namelijk dat mensen die amper posten kunnen meedoen.

Het is een communitybattle en daarom misschien ook een goed idee om echte "leden" van de community een kans te geven op deze battle. Nu deden mensen mee wat echt maar enkele berichten hadden gepost.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik vond het werkelijk een té gek toernooi.

Misschien is het een optie om een volgende keer teams mogelijk te maken waardoor in geval van uitvallers, een ander de taak over kan nemen?

Of dat technisch mogelijk is weet ik natuurlijk niet. Moet ergens wel te regelen zijn, bijvoorbeeld met wachtwoorden ipv directe kwalificatie als prijs van de voorrondes.

Is ook gemakkelijker voor de landen met minder spelers om dan een team af te vaardigen.

Het is maar een idee... :)
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Was een goed toernooi, ook hoe alles geregeld was enzo.
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      ik heb zelf maar 1 keer meegedaan, maar dat was een van de leukste PS happenings tot nu toe

zeker ook dankzij de radio
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Ik vond het een erg leuk MTT ondanks het minder ging in finale remmetje de radio is top
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Een toernooi is maar een toernooi, maar met Radio Remmetje wordt het een happening!!!! ;)

Inderdaad jammer van de sit outers, maar misschien waar er wel bijzondere omstandigheden :(

Naar de organisatie wil ik alleen maar zeggen, BEDANKT!!! Natuurlijk kan het altijd beter, maar voor zo'n eerste keer was het echt meer dan genoeg :D

En railers bedankt voor de positieve energie, die door het hele huis te voelen was :tongue:

Op naar de volgende battle :D
    • selgae
      selgae
      Bronze
      Dit was zeker voor herhaling vatbaar en over de sit-outers is al genoeg gezegd. Hopelijk wordt er weer eens een kans gegund door pokerstrategy. Al deed ik niet mee heb genoten van het toernooi en tot het einde aan de beeldscherm gezeten. Ga zo door. :evil:
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door selgae
      Dit was zeker voor herhaling vatbaar en over de sit-outers is al genoeg gezegd. Hopelijk wordt er weer eens een kans gegund door pokerstrategy. Al deed ik niet mee heb genoten van het toernooi en tot het einde aan de beeldscherm gezeten. Ga zo door. :evil:
      And that is the energy i was talking about!! :D
    • KeesAZ
      KeesAZ
      Bronze
      Mensen ik baal ervan dat ik er niet bij was. Had graag de eer van de communitie willen verdedigen, maar wegens familiare omstandigheden, kon ik er helaas niet bij zijn en kon ik het zelfs niet eens doorgeven, zodat iemand anders kon spelen. Spijt me zeer, maar soms zijn er belangrijkere dingen. Volgende keer ben ik er zeker weer bij. Geweldig initiatief!
    • sandmannetje
      sandmannetje
      Bronze
      jaaa dit moeten ze zeker vaker doen ! :D
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Is oke Kees

Goed dat je het even doorgeeft!

Zo is het beter te aanvaarden voor degenen die zaten te smachten om een plekje en gefrustreerd je chips zagen wegblinden.

;)