AJs

• Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Lijkt me nipt preflop.. ik denk dat deze wel gespeeld kan worden tegen 5 spelers.. feedback graag :) .

Titan Poker Dirty Dozen "Jackpot Sit N Go" 30/60, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | [color:#C00000]saw showdown[/color]

Button (720)
      SB (1400)
      BB (810)
      UTG [color:#C00000]UTG (2190)[/color]
      UTG+1 UTG+1 (880)

Preflop: UTG+1 is UTG+1 with A :spade: J :spade:
      UTG calls 60, UTG+1 raises to 240, 3 folds, UTG calls 180.

Flop (570) 7 :club: T :club: 6 :spade:
      UTG bets 240, hero?
  • 5 antwoorden
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      fold
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      fold ja.

nh verder.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Kan je deze echt beter folden? Ik dacht dat AJs meer dan goed genoeg was om te spelen tegen zo weinig man met meer dan 23 bb's...
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Maarten84
      Kan je deze echt beter folden? Ik dacht dat AJs meer dan goed genoeg was om te spelen tegen zo weinig man met meer dan 23 bb's...
      oh sorry. Preflop raise is prima, goed gespeeld, alleen postflop is het een fold op die raise. Ik d8, er staat een vraagteken bij postflop, dus zul je willen weten wat daar te doen. Preflop raise is goed, sterker nog, callen is slechter dan folden, en folden is slechter dan raisen hier imo.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
      Oorspronkelijk gepost door Maarten84
      oh sorry. Preflop raise is prima, goed gespeeld, alleen postflop is het een fold op die raise. Ik d8, er staat een vraagteken bij postflop, dus zul je willen weten wat daar te doen. Preflop raise is goed, sterker nog, callen is slechter dan folden, en folden is slechter dan raisen hier imo.
      Hehe sorry met mijne slaapkop heb ik zelf niet echt goed opgelet lijkt me :tongue: .. originele antwoord van u en peter was waarschijnlijk gegeven op wat te doen postflop. Excuses en thanks voor de feedback :) .