Sharp, bedankt!

• DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Als trouwe nieuwslezer heb ik natuurlijk ook het volgende nieuwsbericht van Sharp gelezen:
      http://nl.pokerstrategy.com/news/world-of-poker/Sharp-s-ochtendgedachten-.-Een-half-jaar-verder_05800

Je moet het natuurlijk zelf lezen, maar even kort samengevat is dit een bedankje richting de hele community en alle mensen die zich daarvoor hebben ingezet.

Nu zit ik hier 2 maanden op dit forum en vind ik het nu al echt helemaal geweldig.
      Het nieuwsbericht van Sharp vond ik ook erg mooi om te lezen, fantastisch om te zien hoeveel mensen zich inzetten voor deze community.

Maar hij kan natuurlijk moeilijk zichzelf gaan bedanken voor al het harde werk dat natuurlijk ook hij verricht heeft.
      Ik heb het begin van deze community niet meegemaakt, maar als ik zie hoeveel hij nu voor al deze leden over heeft, kan ik me voorstellen hoeveel hij in het begin heeft gedaan.

Dus daarom bij deze Sharp, in ieder geval namens mij, maar ik denk ook namens de hele community, bedankt voor al het fantastische werk dat je hebt afgeleverd, waardoor deze community is geworden tot wat het nu is!!

Woorden schieten tekort is een beetje overdreven, maar wat ik precies moet zeggen weet ik ook niet.
      Dus ik laat het hierbij, en ik hoop dat je nog voor lange tijd iedereen kunt plezieren met alle dingen die jij doet!

Dankjewel!
  • 7 antwoorden