JJ vanuit CO

• Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Direct nadat ik hem gespeeld had dacht ik al... das nie goed manneke :) .

Known players: (for a description of vp$ip, pfr, ats, folded bb, af, wts, wsd or hands click here)  
      Position:
      Stack
      BU:
      $4,57
      Hero:
      $4,94

0,02/0,04 No-Limit Hold'em (4 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with J:heart: , J:spade:
      Hero raises to $0,16, BU calls $0,16, 2 folds.

Flop: ($0,38) 9:diamond: , 2:spade: , 3:spade: (2 players)
      Hero bets $0,25, BU calls $0,25.

Turn: ($0,88) 8:spade: (2 players)
      Hero bets $0,50, BU calls $0,50.

River: ($1,88) Q:spade: (2 players)
      Hero checks, BU checks.

Final Pot: $1,88
  • 4 antwoorden
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      veel grotere betsizes maken. volgens mij bet jij juist minder door de angst van de flush.
      terwijl je zo veel betere odds geeft voor hun om te callen.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door marcelhermus
      veel grotere betsizes maken. volgens mij bet jij juist minder door de angst van de flush.
      terwijl je zo veel betere odds geeft voor hun om te callen.
      Op de flop idd, hier dacht ik ook onmiddelijk aan.. normaal doe ik dit altijd bij een drawy flop, nu was ik precies niet goed aan het opletten.. Waarom zou ik op de turn ook hoger betten? Als hij hier zijn flush gehit heeft dan reraised hij me toch en moet ik folden. Heeft hij dan pas zijn flushdraw, dan zijn de odds volgens mij voor hem niet goed genoeg om te hopen dat er nog een schoppen op de river komt.

Ge gaat btw lachen als ik u zeg wa villain had...96s van, jawel, schoppen :)
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      op een headsup tafel kan je hier (denk ik?) wel hoger raisen preflop. Je hebt preflop wel een edge, dus best zoveel mogelijk erin knallen. Was het een headsup tafel.

Dan op de flop turnbet, river idem, weet ik het ook niet, als hij je zover gecalld heeft zou ik checken op die 4e spades.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Je line is goed, alleen iets meer op de flop betten, de turn mag ook iets meer (~0.58$), omwille van de reden dat je geen zwakte wil laten uitschijnen.
      River is een check/call, aangezien weinig betere flushes je zullen callen maar je misschie wel een "valuebet" van een lagere flush of een bluf kan uitlokken.