QQ drawy flop

• Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Graag feedback, bet op de flop lijkt me standaard.. zeer veel actie preflop en nu een eventuele straight op de flop. Ik was dan ook niet echt content wanneer villain me callde. Mij leek de T dan zeker geen slechte kaart voor mij, moest hij een straigh gehit hebben op de flop dan was deze nu zeker heel wat minder sterk.

Known players: (for a description of vp$ip, pfr, ats, folded bb, af, wts, wsd or hands click here)     
      Position:
      Stack
      Hero:
      $4,86
      SB:
      $5,78
      UTG+2:
      $4,88

0,02/0,04 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with Q:heart: , Q:diamond:
      UTG+2 calls $0,04, MP1 calls $0,04, MP2 folds, Hero raises to $0,24, 2 folds, SB calls $0,22, BB folds, UTG+2 calls $0,20, MP1 folds.

Flop: ($0,80) 9:spade: , 8:club: , 7:diamond: (3 players)
      SB bets $0,04, UTG+2 calls $0,04, Hero raises to $0,80, SB folds, UTG+2 calls $0,76.

Turn: ($2,44) T:heart: (2 players)
      UTG+2 checks, Hero bets $3,82 (All-In), UTG+2 folds.

Final Pot: $6,26
  • 5 antwoorden
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Check behind op turn is hier beter imo. Wat voor zin heeft het om te pushen op de turn? Alleen mensen met betere handen zullen je callen...
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Zo denk ik er ook over. Preflop en flop prima gespeeld (standaard zoals je zegt).

Hier checken is natuurlijk wel geweldig blufuitlokkend, hier wil ik nog wel wat andere meningen over horen :)
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Als ie die straat zelf niet heeft zal ik hij er even bang voor zijn als jij wellicht. Niet veel mensen proberen dan nog zo'n pot af te bluffen denk ik...
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      preflop en flop god gespeeld.
      Turn checkbehind. hij gaat hier echt geen allin callen met tptk ofzo. als hij je called heb je waarschijnlijk nog maar 3 of 4 outs. op de river speel je dan check/call. Op die manier lok je een bluf uit.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Ik ben het eens met voorgaande posts: check behind op de turn. Bekijk het zo: als hij een OESD had op de flop had hij een enkele T, dus enkel de TJ-combinaties zijn gevaarlijk voor je hand, en zelf heb je nog de J's als outs.
      Op de river kan je dan naargeland de kaart kiezen voor callen of zelf (dun) valuebetten.