.1/.2FL T6s

• MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      0,1/0,2 Fixed-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.47 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with T:spade: , 6:spade:
      UTG+1 calls, UTG+2 calls, MP1 folds, MP2 calls, MP3 calls, CO calls, BU folds, SB calls, Hero checks.

Flop: (7,00 SB) 4:spade: , A:spade: , K:spade: (7 players)
      SB bets, Hero calls, UTG+1 raises, 2 folds, MP3 calls, CO folds, SB calls, Hero calls.

Out of position call ik alleen maar. Ok?

Turn: (7,50 BB) 3:heart: (4 players)
      SB checks, Hero bets, UTG+1 calls, MP3 calls, SB calls.

Lijkt niemand te helpen, dus ik bet m'n flush. Het blijft een drukke pot.

River: (11,50 BB) 4:club: (4 players)
      SB checks, Hero bets, UTG+1 calls, MP3 raises, SB calls, Hero calls, UTG+1 calls.

Final Pot: 19,50 BB

Results follow (highlight to see):
      MP3 shows four of a kind, fours (4d 4h)
      UTG+1 shows two pairs, kings and fours (Kh Js)
      Hero shows a flush, ace high (Ts 6s)
      SB shows two pairs, aces and fours (Ac Tc)

MP3 wins with four of a kind, fours (4d 4h)
  • 4 antwoorden
    • Classical
      Classical
      Bronze
      Hmm, lastig. Je hoeft alleen te protecten tegen Qs en Js en die krijgen toch wel de odds om te callen of je nu raiset of niet, dus protectie is niet echt mogelijk.
      Maar je bent wel OOP zoals je zelf al zegt, dus ik zou toch maar meteen gas geven op de flop, omdat je op de turn misschien niet meer de gelegenheid krijgt om het geld erin te krijgen.

Zoals gespeeld: je zou een c/r kunnen proberen, met dit board zal UTG+1 waarschijnlijk toch nog een keer betten.

Zoals gespeeld: de river raise van MP3 is zijn eerste actieve actie in de hele hand. Ik denk dat een full-house daarom niet zo waarschijnlijk is, omdat hij anders met 2-pair of een set toch wel een keer geraised had. Ik zet hem op een 4 en raise de river nog een keer voor value.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik zou ook raisen op de flop, voor value maar ook omdat je hand veel makkelijker te spelen wordt op de turn en de river.

Op de turn zou ik zoals gespeeld ook voor een c/r gaan, omdat je in een hele goede positie zit. Wanneer UTG+1 nog eens bet en iedereen callt waarna jij raist kunnen ze eigenlijk al niet meer folden.

De river zou ik ook nog eens 3-betten, het lijkt me logischer dat MP3 een 4 heeft dan een FH ofzo, en met zoveel mensen in de hand die ook nog callen haal je daar nog meer value uit omdat die je eigenlijk nooit beat hebben.
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Ja, gewoon raisen. Bijna iederee hand, die zij voor een Bet op de Flop callen, callen zij ook voor twee (A, K, Q :spade: /J :spade:) , dus daar verliez je waarschijnlijk geen value (tegen deze tegenspelers).

Alles andere heeft Yoghi al gezegd.
    • MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      Terugkijkend een vreemde hand hoor. De K en de A leggen hem niet weg, ondanks de flush (kans). Maar uiteindelijk moet de pot met deze made hand natuurlijk zo groot mogelijk worden of ik hem nou win of niet. Want volgens mij had alleen MP3 voldoende outs om de bets te kunnen callen.