.1/.2 FL KJs

• MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      0,1/0,2 Fixed-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.47 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with K:diamond: , J:diamond: . UTG+1 posts a blind of $0,10. , Hero posts a blind of $0,10.
      4 folds, Hero raises, BU calls, SB calls, UTG+1 calls.

Raise first in conform SHC

Flop: (8,00 SB) 9:heart: , 7:heart: , A:diamond: (4 players)
      SB checks, UTG+1 checks, Hero checks, BU checks.

Conti bet?

Turn: (4,00 BB) K:club: (4 players)
      SB checks, UTG+1 checks, Hero bets, BU raises, 2 folds, Hero 3-bets, BU calls.

3-bet te agressief, want welke hand zou hier folden?

River: (10,00 BB) 4:heart: (2 players)
      Hero bets, BU calls.

Check/fold of check/call?

Final Pot: 12,00 BB

Results follow (highlight to see):
      Hero shows a pair of kings (Kd Jd)
      BU shows two pairs, kings and sevens (Ks 7s)

BU wins with two pairs, kings and sevens (Ks 7s)
  • 4 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Preflop is goed, flop kun je cbetten, maar kun je ook niet doen als ze toch met alles callen. Is dus ook goed gespeeld.

Op de turn heb je wel een moeilijke beslissing, je bet is goed omdat een flushdraw waarschijnlijk gaat callen, net zoals een 9,7 of soms een pocket pair. Na de raise van je tegenstander denk ik niet dat je nog vaak voor ligt en de 3-bet is wel overplayed, hij gaat hier nooit een betere hand folden. Ik zou er hier voor kiezen om te callen en dan de river ook callen en hopen dat hij KT ofzo heeft omdat hij dacht dat je de turn bluffte.

River is natuurlijk geen leuke kaart, maar na je spel op de turn kun je eigenlijk geen c/f spelen. Als je denk dat je nog steeds voorligt vind ik b/f goed gespeeld.

(Ik ben niet zeker van deze hand :P Om zeker van je zaak te zijn kun je beter even op Makomar wachten)
    • Classical
      Classical
      Bronze
      Ik zou hier wel contibetten, maar ik merk dat ik niet precies kan uitleggen waarom, dus dat is misschien een leak. Je backdoor draws heb je outs tegen een A, en je wilt dat de rest foldt.

Zoals gespeeld is turn 3-bet overplayed. Downcall zou ik doen.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Probleem is dat er waarschijnlijk geen pair is dat hier gaat folden, ook een flushdraw of straight draw zal meestal callen, dus je FE is volgens mij zo goed als 0.
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Kan je contibetten, omdat:

1) Als je een Raise krijgt, heb je een easy fold, omdat zij passief zijn (neem ik nu gewoon aan).

2) De Draws gaan niet folden en ook niet any pair. Maar tegen draws heb je de beste hand en tegen een pair outs (in dit geval was jouw out wel niet schoon). Dus bet je hier voor protection. Als je alleen een caller krijgt, kan je makkelijk nog een keer de Turn betten en de River behindchecken. Als je hier geen actie krijgt op de Flop, heeft waarschijnlijk niemand het A en jouw KJ is hetzelfde als A high op een board zonder een A.

Speelt dus hetzelfde, alleen kan je al drawing dead zijn.

Ik bet dus de Flop en b/f de Turn. Zoals gespeeld b/f ik ook. Is wel heel raar van BU, maar checkbehind Flop, Raise Turn is wel een monster (set, sterke A) die hij al op de Flop had, of een Monster op de Turn. Een draw zal hij ook gewoon op de Flop betten, of op de Turn callen.

De pot is heel klein, dus hier b/f ik gewoon en wil niet met een marginale hand de Showdown zien als een passieve speler multiway sterkte laat zien.