Elephant en PT3

• Yoghi
      Yoghi
      Black
      Vanavond komt PT3 officieel uit, en omdat Elephant nu ook wel redelijk ver gevorderd is heb ik besloten om 1 van de ze 2 te kiezen.

Heeft iemand uitgebreide ervaring met Elephant? PT3 zal wel niet al te veel veranderd zijn tov PT2 op wat verbeteringen na.

Nu heeft Elephant een beetje mijn voorkeur;
      Het is gratis.
      Er wordt volgens mij harder aan gewerkt en betere support.
      Het wordt ontwikkeld door PS en er zal waarschijnlijk altijd aandacht voor blijven.

Over snelheid enzo weet ik nog niks, dus als iemand daar misschien iets over weet? :)

Nu even allebei downloaden en eens proberen :)
  • 13 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Het schiet niet echt op, problemen met PostgreSQL icm Elephant, maar denk dat ik het probleem nu heb opgelost.

PT3 doet er wel een uur over om al mijn handen te importen ;x Zoveel sneller is het dus ook niet.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Holdem manager lijkt mij nou echt de bomb. Heb je hier toevallig ook wat research naar gedaan tov Elephant/PT3?
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Alleen dit gelezen http://schwallie4.blogspot.com/2008/01/holdem-manager-vs-poker-tracker.html

Maar ik heb geen zin om nog eens $80 te betalen als dat niet nodig is. Zoveel functies gebruik ik nu ook niet en mijn HUD enzo vind ik nu wel goed.

PT3 is nu weer lekker bezig, alles geimport maar hij movet de files niet. Nu kan ik ook het programma niet meer openen omdat ie zegt dat het een oude versie is... Daarbij zou de full version ondertussen al gereleased moeten zijn, maar dat is dus niet zo, ach ja, nu doet elephant het in ieder geval :P
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Ok, maar PT3 kost toch ook zoeits?
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Niet als je PT2 al hebt, dan krijg je wel redelijk wat korting. Ik betaal nu $42 voor PT3.

Ik kies nu toch voor PT3, ik heb wat met elephant gedaan, maar het viel me toch een beetje tegen en de HUD vind ik niet fijn. Misschien later als ie af is nog eens proberen, maar ik ben nu gewend aan PT en het werkt goed.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Zelf loop ik er ook een beetje over te dubben
      Toch denk ik dat Holdem Manager beter is voor SSS ivm positionele stats.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ja klopt, maar bij FL zijn die niet zo van belang. ik heb ook het gevoel dat HM meer voor NL is gemaakt.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Jij hebt het toch ook een aantal keer gehad over ATS vanuit CO/BTN en verschillende factoren die je gebruikt om deze te berekenen? Maar goed, misschien is dat het enige in FL waarvoor je dat zou gebruiken en dan is 40$ meer wel veel :D
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ja, op die manier kun je het gewoon makkelijk berekenen. Tegen TAGs werkt dat altijd omdat die de goede hand openraisen. Tegen fishes wel minder omdat die niet weten wat position is. Ik denk toch niet dat het zo veel nut heeft omdat het heel veel extra nummers zijn op je tafel (?) en je een hele grote sample nodig hebt voordat het beetje betrouwbaar is.
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Het mooie aan elephant is dat er altijd aan gewerkt zal blijven worden door spelers die er echt veel van kennen. Bij PT3 kan je wel verwachten dat ze weer binnen een paar jaar met PT4 afkomen gewoon om weer wat extra geld uit u zakken te slaan. Persoonlijk blijf ik bij elephant omdat ik de andere toch nooit gehad heb en ik binnenkort eindelijk mijn 2000 SP haal en het dus zeker kan houden :) . Het is ook heel handig om snel handen te zoeken, te taggen tijdens het spelen en ze snel kunnen posten op het forum. Hopelijk integreren ze ook nog stats voor bij het posten op het forum. Maar ik ken de mogelijkheden van PT niet dus kan moeilijk vergelijken :p.
    • Mistagamerone
      Mistagamerone
      Bronze
      ik heb nu al meer dan een week meer dan 2000 lifetime points,, maar heb nog steeds geen licentie onvangen, heb al een ticket aangemaakt maar het antwoord daaruit was dat ze het ook niet wisten...
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Elephant is wel een degelijk programma al weet ik wel niet hoe het zit met PT3 van heb het nog nooit gezien. Maar elephant is wel oke.
    • Otto1964
      Otto1964
      Bronze
      Hoe kom ik aan Elephant?
      En wat doet elephant precies/ waar is het voor?
      Momenteel heb ik nog geen enkele tool draaien, aan de 2000 SP zit ik nog lang niet maar ik vind het wel tijd worden me in wat tools te verdiepen.