Handje 20+2$ stars Final table.

• royalvink
      royalvink
      Bronze
      Er moet even bij gezegt worden dat hij een zeer agressieve speler was, in de vorige 4 handen raisde/reraisde hij pre flop 3x. Ik d8 met mijn raise pre flop zeker 7 van 10 x de pot op te pakken.. En dacht dat hij zou callen met TT+ en AQ, AK.

Hero (BTN): 39,851
      SB: 40,463
      BB: 43,140
      UTG: 55,500
      UTG+1: 56,736
      MP1: 37,750
      MP2: 30,027
      CO: 20,533

Pre-Flop: (3,600) 9:diamond: 9:heart: dealt to Hero (BTN)
      3 folds, MP2 raises to 4,444, CO folds, Hero raises to 11,000, 2 folds, MP2 calls 6,556

Welke range geven jullie hem bij deze call?

Flop: (25,600) J:spade: 8:heart: 3:heart: (2 Players)
      MP2 checks, [color=red]

En wat hier te doen..

(hij heeft ong 18 K behind ik heb hem coverd, Pot: 25,6K)
  • 39 antwoorden
    • Kapstok
      Kapstok
      Bronze
      Ik zou all in gaan.. hij heeft denk ik low pair of 2 high cards, in beide gevallen hebben de flop hem gemist en sta je voor... slowplayen lijkt me onwaarschijnlijk met 2 Hearts , daarnaast is het FT dus wil die niet alles op alles zetten op 2 high cards of een pp vs 2 overcards... denk ik x)
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      ehm lees je post nog even goed door. er staat nogal wat tegenstrijdige informatie in. je vertelt over een speler die steeds raiste maar die heeft hier al gefold.

verder lijkt het mee een vrij normale cbet positie. gewoon betten, denk dat je vaak de pot op pikt. verder vind ik 99 niet zo`n hele goede reraise hand. je ziet namelijk meestal wel een overcard.

raise de flop. bij een reraise fold. zoek wel de juiste betsize uit. als je toch al comitted bent gewoon pushen.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      verder hand converten leest wat prettiger
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Lijkt me simpel... gewoon cbetten, eventueel de pot aangezien een fd mogelijk is. All-in pushen zou ik zeker niet doen, ik zie het nut er niet echt van in. Als hij hier niets heeft gehit dan callt hij evenmin een cbet als een push. Heeft hij wel degelijk iets en slowplayt hij bijvoorbeeld KK, AA, AJ, JJ.. dan ben je de pineut bij een push.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      at maarten je moet er wel rekening mee houden dat het een finaletafel is.

er zal dus meer checkraise worden gespeeld. dit houd in dat je cbet je niet moet comitten. en dat is hier wel lastig aangezien de pot al groot is.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      convert plz

converter clicky clicky

converter 2 clicky clicky
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door marcelhermus
      at maarten je moet er wel rekening mee houden dat het een finaletafel is.

er zal dus meer checkraise worden gespeeld. dit houd in dat je cbet je niet moet comitten. en dat is hier wel lastig aangezien de pot al groot is.
      Kon eerlijk gezegd niet goed uit aan hoe groot de pot nu was.. inderdaad, je kan best zorgen dat je niet commited bent. Maar dit terzijde, pushen is hier niet echt ideaal lijkt me, gewoon betten dus.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      push of fold preflop imo. Met jouw read push.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Maar wat doet hij op de flop indien zo gespeeld?
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Maarten84
      Maar wat doet hij op de flop indien zo gespeeld?
      instapush
    • royalvink
      royalvink
      Bronze
      Dat vond ik dus ook, echter vonden andere mensen dat check naar mij toe juist sterk overkwam omdat hij zou verwachten? dat ik wel zou c-betten op zo`n pot. Ik pushte en werd ge-instacalld door AJ.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door royalvink
      Dat vond ik dus ook, echter vonden andere mensen dat check naar mij toe juist sterk overkwam omdat hij zou verwachten? dat ik wel zou c-betten op zo`n pot. Ik pushte en werd ge-instacalld door AJ.
      daar heb je met een push pre dus wel FE op. Anyway, punt is, meestal heeft iej deze flop gemist. Ik bedoel, hoe vaak heeft iej nou een jack hier? En je wilt geen freecards weggeven. Meer overcards verzieken je feesje helemaal.
    • royalvink
      royalvink
      Bronze
      Wat jij zegt klopt (next time ai preflop danmaar), zelf vind ik reraise callen met AJ nog steeds wel bizar en had die dus ook eigenlijk niet in z`n range zitten. Daarom pushte ik ook, helaas verlies ik deze pot en word uiteindelijk zelfs 8ste?? d8 ik. Maarja 2e ft van dit toernooin in 2 dagen dus sowieso niet verkeerd.

Bedankt voor de reacties
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      beetje een tricky hand. villain ondervind nog niet erg veel druk van de blinds dus hij zal hier geen gebruik maken van zn first in zijn... je zou dus kunnen folden. Maar omdat hij zoals je zegt veel raised (stealer?) kan je hier pushen preflop en verwachten dat je op zn hoogst een coinflip hebt. Ik zou hem zelf zelfs folden, lekker tight spelen mmmmmm :D
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door markuselitus
      beetje een tricky hand. villain ondervind nog niet erg veel druk van de blinds dus hij zal hier geen gebruik maken van zn first in zijn... je zou dus kunnen folden. Maar omdat hij zoals je zegt veel raised (stealer?) kan je hier pushen preflop en verwachten dat je op zn hoogst een coinflip hebt. Ik zou hem zelf zelfs folden, lekker tight spelen mmmmmm :D
      hier folden is absoluut een leak!

Pre- dan wel postflop.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door royalvink
      Dat is dan ook de reden waarom ik nooit zou pushen hier.. ze callen je dan toch alleen maar met een sterkere hand. Heeft villain bijvoorbeeld AK, dan zal hij hier evenmin een bet callen als een push. Heeft hij echter KJ, QJ, AJ dan lacht hij is goed na je push en callt hij gewoon. heb jij gewoon gebet, dan kan je er tenminste nog onderuit, ook al zijn je chips wel wat geslonken. Dit alles natuurlijk los van het feit of je preflop moet oushen of niet.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      maar het probleem is dat elke goede bet die hij maakt hem comitted maakt.

het is gewoon pech dat villain aj heeft waarmee hij natuurlijk nooit een call mee kan maken oop.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze

het is gewoon pech dat villain aj heeft waarmee hij natuurlijk nooit een call mee kan maken oop.
      Tja, dan check je imo beter dan hier te pushen. Je moet ook niet per sé een bet doen van 3/4e de pot hier. Chips zijn zoveel waard in deze fase dat bijvoorbeeld bij een bet van 10.000 villain al zal folden als hij niets gehit heeft op de flop.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Maarten84

Tja, dan check je imo beter dan hier te pushen. Je moet ook niet per sé een bet doen van 3/4e de pot hier. Chips zijn zoveel waard in deze fase dat bijvoorbeeld bij een bet van 10.000 villain al zal folden als hij niets gehit heeft op de flop.
      en wat doe je dan als villain de turn bet? Folden? Dan fold je wel vaak de beste hand denk ik.
    • 1
    • 2