Nl20 - 33

• DenVinny
      DenVinny
      Bronze
      BB:
      $20,00
      SB:
      $15,56
      Hero:
      $5,40
      CO:
      $25,60
      MP3:
      $14,98
      MP2:
      $37,92

0,1/0,2 No-Limit Hold'em (6 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.48 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with 3:club: , 3:diamond:
      MP2 folds, MP3 calls $0,20, CO folds, Hero raises to $0,60, SB folds, BB calls $0,40, MP3 calls $0,40.

Flop: ($1,90) 6:spade: , 6:club: , 7:diamond: (3 players)
      BB checks, MP3 checks, Hero bets $1,00, BB raises to $2,60, MP3 folds, Hero raises to $4,80 (All-In), BB folds.

Final Pot: $9,30
  • 10 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      geen results posten aub..
    • DenVinny
      DenVinny
      Bronze
      aangepast

mijn excuses :D
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      fold PF, fold flop naar mijn mening

groeten
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      De SSS speel je niet 6 handed volgens mij
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Probeer je te stealen hier? Wat voor reads heb je op blinds?

Volgens de SHK gewoon folden preflop. Wanneer je een steal probeerde, zou je kunnen cbetten, maar tegen een unknown zou ik niet pushen op zijn reraise.
    • DenVinny
      DenVinny
      Bronze
      ik had de BB al enkele serieuze raises zien maken met A high en zelfs K high om zo een pot te proberen te winnen.
      Ik dacht dus dat hij 1, mss 2 overkaarten op het bord had, maar allessinds de flop gemist had.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      sss werkt niet 6 handed.

preflop fold

flop fold.

Ik denk niet dat je door hebt hoe sss werkt. Je hebt een kleine stack en dus hoef je weinig moeilijke beslisisngen nemen. je ehbt geen implied odds dus kan je geen middelmatige handen spelen. Wat er overblijft is dat je super tight speelt en erg vaak allin gaat. Je moet dus zorgen voor 2 dingen als je zo tight speelt en zo vaak allin gaat

-Je gaat relatief gezien erg vaak allin. zo een beetje de helft van je handen waarmee je een flop ziet zal je allin pushen. Je moet dus zorgen dat je dan de beste hand hebt. Je speelt daarom alleen maar monsters preflop.

-veel mensen aan een tafel zodat je relatief weinig betaald aan blinds omdat je gewoon heel lang moet wachtten op een goede hand. en als je maar 5% van je handen speelt waarvan je de meeste alleen maar de blinds zal oppakken wil je niet dat je stackal half weg is doordat je al 5 keer de
      blinds hebt betaald.

jij speelt nu BSS met een kleine stack. een hand als 3/3 speel je voor setvalue. je verwacht dat jemeestal ver;ies maar als je een set hit verdubbel je misschien. alleen als je nu verdubbelt win je niet genoeg om al die keren dat je geen set hit goed te maken.

lees de SSS artiekelen nog eens goed door.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Met die reads dat hij op A en K high de pot probeert te kopen kan je imo wel pushen. Zou dit soort moves op 20NL wel tot een minimum beperken, je kan er beter mee wachten tot 50NL of hoger.

Edit: neem aan dat je hier dus wel probeert te stealen.
    • DenVinny
      DenVinny
      Bronze
      ik moet inderdaad wel toegeven dat het een steal is (zowel mijn flopbet en 3-bet), maar dat heb ik enkel gedaan omdat ik dacht dat hij de flop gemist had, wat volgens mij ook het geval was.

@NLDpeter, ik weet inderdaad dat SSS niet 6-handed werkt, maar ik was maar een korte sessie aan het spelen (tijdens mijn middagpauze van het leren :) ) en op titan waren alle full ring tafels of leeg of met een wachtlijst van 10+ mensen, vandaar mijn keuze om een shorthanded tafel te openen.
      En om mijn bets te verklaren, normaal speel ik 3/3 ook niet zo agressief, maar ik had echt het gevoel op de flop de beste hand voor mij te hebben, en wou dus niet echt een turn of riverkaart zien.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      het enige wat je hier verslaat is een bluf. deze moves kan je alleen maken als je echt een goeie read hebt.