strategy points Mansion

• Gappy
      Gappy
      Bronze
      Ik merk dat ik al sinds een week of 2 geen strategy points meer ontvang. Ik zou graag willen weten wanneer Mansion voor het laatst punten heeft doorgegeven? Ik merk dat mijn lifetime points wel stijgen maar de gewone strategypoints dalen zelfs. Ik stond twee weken geleden nog op 78 maar sta nu op 65. Ik speel weliswaar iets minder maar ik ontvang helemaal niets meer. Ik raak sinds 2 weken alleen maar punten kwijt. Begrijp ik niet. Heb de afgelopen week nog zeker een uur of tien zitten spelen! op de 0.15/0.30 tafels. Wie weet raad?

gr. Gappy
  • 2 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      mansion is op de 15de voor het laatst geupdate als het goed is.

houd er ook rekening mee dat je lifetime strategy points altijd wel stijgen, maar bij je strategy points per 4 weken is dit niet zo. omdat je punten van 4 weken geleden vervallen
      stel ik heb 4 weken geleden 100punten per dag gehaald. en haal deze week 50 punten per dag, dan gaat mn life time strategypoints wel omhoog met 7*50=350 points. Mijn 4 wekelijkste strategy points zakken echter, ik haal 350 nieuwe deze week, maar de oudste week (waarin ik 7*100=700) punten haalde vervalt, dus gaat dit getal met 700-350=350 omlaag, ondanks dat ik toch elke dag speel
    • Gappy
      Gappy
      Bronze
      Bedankt voor je reactie Lanfear81 :) . Het is toch een vreemde gewaarwording voor me omdat ik tot nu toe eigenlijk alleen maar steeg met mijn punten. Niet snel maar er zat wel continu vooruitgang in. Zit dan maar één ding op denk ik; continu meer spelen!