Nl 20 77

• elrio
      elrio
      Bronze
      Raise Preflop 77 vanaf de button. Op de flop komen er 2 aces. De strategy schrijft voor dat ik een Cbet maak als hij naar me toecheckt. Dit doe ik dan ook.
      Volgens mij is speel ik dit wel goed of moet ik hem eerder passief spelen door de 2 Aces.

0,1/0,2 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.48 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with 7:spade: , 7:club:
      3 folds, MP2 calls $0,20, MP3 folds, CO calls $0,20, Hero raises to $1,20, 3 folds, CO calls $1,00.

Flop: ($2,90) A:spade: , 4:spade: , A:heart: (2 players)
      CO checks, Hero bets $2,40 (All-In), CO calls $2,40.

Turn: ($7,70) 6:spade:
      River: ($7,70) 5:club:

Final Pot: $7,70
  • 10 antwoorden
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      ok, zal even mijn mening ventileren.

6x de big blind betten met 1 (mp2) caller en een CO die complete. Vind t een gigantische overbet en zal m ook niet zomaar geloven (ligt een beetje aan de reads die ik heb op je)

Flop push. Niet doen, zeker niet allin. je bet 2.40 op een pot van 2.60. Je zult hier niet vaak tegen een aas aan zitten te kijken, maar een flush draw is best te verwachten. Deze hand word je vaak gecalled.

En ik verwacht dat je hier tegen een tegen een flush bent aangelopen, klopt dat?

Kortom, ik snap je cbet hier, maar in dit geval niet doen. check check op de flop en een bet van 1.60 op de turn doet hier wonderen. Je tegenstander zal m wegleggen als ie nix gehit heeft en anders heb je toch 80 cent bespaard ;) Je showt strength op deze manier, meer dan je huidige speelstijl.
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Nee ben niet tegen een flush aangelopen.

Raadsel
      Wat doen Fish meestal?
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door elrio

Raadsel
      Wat doen Fish meestal?
      En wat mag een SSS'er nooit doen?
    • elrio
      elrio
      Bronze

Raadsel
      Wat doen Fish meestal?
      En wat mag een SSS'er nooit doen?
      En tegen wat zat ik dus wel?
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      wat een SSS nooit mag doen is niet van belang als het gaat dat alle sensors afgaan :P

Maar goed, ik ben geen SSS dus zal t verder overlaten aan de profs hier :P
    • elrio
      elrio
      Bronze
      hij had dus een aas en slowplayde zijn set
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Ik had hem preflop naar 3x raise size + 1x per limper geraised, dus $0.80.
      As played had ik hier de flop ook gepushed, als hij echt een A had moet je ff een note maken van z'n slowplay.

Als je preflop dus $0.80 bet, hoef je op de turn niet meteen te pushen, pot zou dan $2.10 zijn en je stack $2.8 .
      Kan je gewoon $1.40 betten en op een raise folden en een call c/f spelen.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Preflop is ok, 4bb raise +1bb per limper is 6bb raise. Je had ook direct kunnen pushen omdat je AI bent op elke flop. Maar een 6bb raise en pushen op flop, kan ook.
      Dat hij een A had is jammer, maar je moet hier wel pushen. De kans is groot dat hij gemist heeft.

Wanneer Villain op een draw zit, dan wil je juist dat hij je called omdat hij de odds er niet voor krijgt.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      goed gespeeld. preflop raise is gewoon goed (snap niet wat die mensen hier te zeuren hebben 4bb+1bb per limper is gewoon de standaard.) En op de flop heeft hij waarschijnlijk gemist. dus moet je gewoon pushen. nh, niks op aan te merken.
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Oeps, excuses.
      Ik dacht dat de $0.20 een minraise was, maar dat is dus de BB, sorry!