Gister Aangemeld

• Kwiet83
      Kwiet83
      Bronze
      Ik heb me gister aangemeld en gekozen voor Mansion.. Nu lees ik niet al te veel goede verhalen over die site :D , dus wil eigenlijk liever Titan of FullTilt. Is het nog mogelijk dit te veranderen? Heb uiteraard nog geen ID check gehad of geld gestort gekregen..

Kan ik dan nu nog aanmelden op een van de andere sites en Mansion laten of is dit al te laat?

Gr.
  • 7 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      in principe is het te laat, je zou nog even een ticket kunnen aanmaken voor Pokerstrategy Support.
      dit kun je HIER doen, dit moet in het engels. Leg even je situatie uit en vertel dat je liever bij een andere room zou beginnen.
      Je kunt het proberen, of het lukt durf ik je niet te garanderen.

Voor de rest is mansion ook niet zo slecht als de verhalen doen geloven.
    • Herseel
      Herseel
      Bronze
      Zitten heel veel donks op mansion hoor :)

Support is heel goed (Live-support dan)
      Tot 6 tafels loopt het bij mij vlot
      Rebuyen moet je eerst voor op sitout wat wel eens ergerlijk is.
      Zo nu en dan sluit er eens een tafel op misterieuze wijze (niet zo heel veel)...
    • Disability
      Disability
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Herseel
      Zitten heel veel donks op mansion hoor :)

Support is heel goed (Live-support dan)
      Tot 6 tafels loopt het bij mij vlot
      Rebuyen moet je eerst voor op sitout wat wel eens ergerlijk is.
      Zo nu en dan sluit er eens een tafel op misterieuze wijze (niet zo heel veel)...
      Nog nooit meegemaakt, lijkt me wel vreemd ja?

Live support is inderdaad goed en relatief snel. :)
    • Herseel
      Herseel
      Bronze
      Op het Engelse forum (hier) zijn er nog meldingen hiervan. Eerst dacht ik misclick maar na een paar keer begin je toch na te denken :D Zolang je niet net AA in je pocket hebt kan ik het wel aan. Gebeurt ook enkel als ik 6+ tafels speel.
    • Disability
      Disability
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Herseel
      Op het Engelse forum (hier) zijn er nog meldingen hiervan. Eerst dacht ik misclick maar na een paar keer begin je toch na te denken :D Zolang je niet net AA in je pocket hebt kan ik het wel aan. Gebeurt ook enkel als ik 6+ tafels speel.
      Aha, speel er zelf vier of vijf en heb er nog geen last van gehad gelukkig. :D
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Mansion is de grootste visvijver die ik ben tegengekomen. En inderdaad als het loopt, loopt die lekker..... :D
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Ik speel zelf als sinds vorig jaar december op Mansion en mijn tafels zijn nooit zo maar gaan sluiten. Misschien heeft het met je computer te maken ofzo..?

Ik ben niet zo'n fan van die site vooral door het tafelaanbod, moeilijk aan tafelselectie te doen, meeste tafels zitten al vol etc.

Ook dat rebuyen is zwaar irritant en heb daar ook wel eens met gruwelijke beats te maken gehad.

Positief is wel dat er zekerheid is dat er veel fish zit, zeker weten.