15$ free cash aanbieding Mansion

• Otto1964
      Otto1964
      Bronze
      15$ free cash aanbieding Mansion kreeg ik thuis gestuurd (zonder dat ik daar geregistreerd ben maar ja) met cd en al.
      Nu vraag ik mij het volgende af:
      1. Als ik mij daarvoor aanmeld kan ik daar dan StrategyPoints verzamelen? Ik heb al een FullTilt account voor PokerStrategy.
      2. Is er via PokerStrategy een manier om daar meer gratis geld te krijgen? Zoals ik al zei heb ik al een FullTilt account voor PokerStrategy.

Al jullie input is welkom!

Otto
  • 3 antwoorden
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      PokerStrategy heeft een bonuscode voor zo'n beetje elke site die je ook aan PS kan koppelen.
      Welke bonus beter is of zou kunnen zijn of wat dan ook weet ik alleen niet...

Ik snap hier zelf ook nog vrij weinig van :P
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Ik weet niks van deze mansionCD actie, dus daar kan ik je verder niet veel over vertellen.
      Je account is alleen aan pokerstrategy gekoppeld wanneer je deze aanmaakt via de link en onze bonuscode, dus wanneer je gebruik maakt van deze CD zal hij niet gekoppeld zijn aan pokerstratgy en kun je ook geen strategypoints verdienen.
      Of je van deze CD gebruik maakt is natuurlijk aan jezelf. Ik zou voorlopig eerst de 50$ startkapitaal gebruiken die je ontvangen hebt (op titan?).
      Wanneer je deze vrijgespeeld/uitgebouwd hebt, kun je dan altijd nog via pokerstrategy een mansion account aanmaken. je verdient dan strategypoints en tevens kun je dan gebruik maken van de first deposit bonus tot 600$.
      Je krijgt dan echter niet die 15$ gratis, maar daarvoor in de plaats heb je dan je first deposit bonus.
    • Otto1964
      Otto1964
      Bronze
      Ok, Ik zal er nog eens goed over nadenken. Bedankt voor de input!