Titan freeroll aanmeld problemen

• Otto1964
      Otto1964
      Bronze
      Ik heb al een account bij Titan. Nu heb ik geprobeerd mij voor de freeroll aan te melden op de homepagina, echter zonder succes.
      Daarvoor moet ik Titan aan PokerStrategy koppelen aangezien je minimaal 1 Strategy point bij elkaar moet hebben gespeeld. Echter weet ik niet hoe ik dit aan moet pakken?!
      Kan iemand mij hier mee helpen?

Otto
  • 7 antwoorden
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Ik weet wel dat de registratie-periode voor deze week voorbij is, dus het kan ook daar aan liggen, de andere dingen zeggen mij niet zoveel..
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      je moet inderdaad minimaal 1 strategypoint gehaald hebben op je titan account voordat je meekan doen aan de freeroll.
      Ik weet niet of je al op je titan poker account gespeeld hebt? op de pagina "home" kun je per pokerroom zien hoeveel punten je gehaald hebt, dus daar kun je zien of je dat ene punt al gehaald hebt. Je krijgt bij titan 4 strategypoints voor 1$ aan rake. Dat ene punt komt dus overeen met slechts 25cent rake, dus als je al op titan gespeeld hebt, heb je hoogst waarschijnlijk je ene punt al.

Zoals DeKuip al zei, is de registratie periode van deze week al voorbij en zou het daar dus aan kunnen liggen.
      Let wel: je moet altijd 2 keer op registreren drukken! hij geeft eerst n foutmelding, wanneer je dan nog eens op registeren druk, staat er n groen vinkje en de melding dat je geregisteerd bent.
      je moet dan wel op zondag middag vanaf 3 uur ook op titan zelf nog even registreren voor de freeroll (dit is dan zodat je dit alvast weet voor volgende week :D )
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik druk altijd gewoon 1x en dan is het ook goed....

Z.
    • Otto1964
      Otto1964
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      je moet inderdaad minimaal 1 strategypoint gehaald hebben op je titan account voordat je meekan doen aan de freeroll.
      Ik weet niet of je al op je titan poker account gespeeld hebt? op de pagina "home" kun je per pokerroom zien hoeveel punten je gehaald hebt, dus daar kun je zien of je dat ene punt al gehaald hebt. Je krijgt bij titan 4 strategypoints voor 1$ aan rake. Dat ene punt komt dus overeen met slechts 25cent rake, dus als je al op titan gespeeld hebt, heb je hoogst waarschijnlijk je ene punt al.

Zoals DeKuip al zei, is de registratie periode van deze week al voorbij en zou het daar dus aan kunnen liggen.
      Let wel: je moet altijd 2 keer op registreren drukken! hij geeft eerst n foutmelding, wanneer je dan nog eens op registeren druk, staat er n groen vinkje en de melding dat je geregisteerd bent.
      je moet dan wel op zondag middag vanaf 3 uur ook op titan zelf nog even registreren voor de freeroll (dit is dan zodat je dit alvast weet voor volgende week :D )
      Ik wil wel een strategy point via Titan bij elkaar spelen maar daarvoor moet mijn Titan poker-account gekoppeld zijn aan deze site en dat is op dit moment niet zo! Hoe krijg ik voor elkaar dat mijn bestaande Titan-account aan deze site gekoppeld wordt?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door Zeezout
      Ik druk altijd gewoon 1x en dan is het ook goed....

Z.
      is da zo? hij geeft toch nog steeds die foutmelding? (iig bij mij), of maakt dat niet uit?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door Otto1964

Ik wil wel een strategy point via Titan bij elkaar spelen maar daarvoor moet mijn Titan poker-account gekoppeld zijn aan deze site en dat is op dit moment niet zo! Hoe krijg ik voor elkaar dat mijn bestaande Titan-account aan deze site gekoppeld wordt?

Bij titan is het in meerdere gevallen wel mogelijk dat je account gekoppeld kan worden. Het wordt wel per geval bekeken, dus ik kan niks garanderen.
      Om een koppeling aan te vragen; maak HIER een ticket aan voor onze support afdeling. Dit moet in het engels. Leg evenkort je situatie uit en zeg dat je graag je titan accoutn aan pokerstrategy zou willen laten koppelen.
    • Otto1964
      Otto1964
      Bronze
      Ok, bedankt!
      Ik heb net een ticket aangemaakt.