5NL AQs

• Neoken
      Neoken
      Bronze
      Ik callde op flop om te zien wat ie zou doen op de turn. Ik had het gevoel tegen 2 pair ofzo te zitten maar met die flushdraw erbij besloot ik dan maar gewoon te pushen...

Absolute Life Poker "TURBO" Sarajevo 0.02/0.04, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button Neoken ($5.47)
      SB BraveWeb ($3.41)
      BB Hawel80 ($4.82)
      UTG pkrjnky187 ($2.60)
      UTG+1 pacopp ($1)
      MP SimoPKR ($2)
      CO-1 Berzerger ($6.97)
      CO McWonder ($3.58)

Preflop: Neoken is on the Button with Q:heart: A:heart:
      2 folds, SimoPKR calls 0.04, 2 folds, Neoken raises to 0.20, BraveWeb calls 0.18, Hawel80 calls 0.16, 1 fold.

Flop (0.64) J:spade: 3:heart: A:diamond:
      BraveWeb checks, Hawel80 checks, Neoken bets 0.44, 1 fold, Hawel80 raises to 1.10, Neoken calls 0.66.

Turn (2.84) 7:heart:
      Hawel80 bets 2, Neoken moves all-in for 4.17, Hawel80 moves all-in for 1.52.

River (10.53) Q:club:
  • 4 antwoorden
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Lijkt me dat je tegen een setje of two pair op de flop gelopen bent. Setje lijkt me iets waarschijnlijker (of hij moest u gecalled hebben met AJ).
      Kan ook altijd zijn dat hij Ax overplayed of een eens c-bet van u wou busten.

Push op de turn lijkt me wel OK (omdat hij checkt, twee keer checkraisen zal hij wel niet proberen), call op de flop zou ik over twijfelen.

Kan ook altijd zijn dat hij Ax overplayed of een eens c-bet van u wou busten.

Edit: OK, fout gelezen, ik dacht dat hij checkte op de turn. Nu zou ik folden op die bet.
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Pre-flop is goed, continuation bet ook. De call op de flop hangt af van de reads die je op de speler hebt. Heb je geen reads, kan je er voor kiezen om te callen, maar ook om te folden. Als je dan callt, lijkt me met die tweede harten erbij een push te rechtvaardigen.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Ik fold na zijn bet op de turn. Je hebt idd top pair en een flushdraw... maar het lijkt me dat je hier zeker achterligt. Zijn c/r op de flop vind ik al redelijk verdacht. Zijn bet op de turn lijkt me dan ook een bet om zijn hand te beschermen tegen een eventuele fd van harten. Ik zet hem hier op AJ, A3, 33 of eventueel een gelimpte JJ, AA (wat onwaarschijnlijk is, maar je komt wat tegen soms :) ), tegen al deze handen lig je (ver) achter.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      De flopcall is ok. De turn geeft je heel wat outs maar je moet je afvragen tegen welke hand je hier aanzit, en dat is meestal een hand die je verslaat. Het beste geval heeft hij hier AK, want dan heb je de meeste outs, maar vaker heeft hij hier 2 paar of een set. In dat geval krijg je geen goede odds op de turn om te callen. Ik zou dus folden en wachten op een betere situatie om m'n chips in het midden te schuiven.