Waneer op te staan zodra je boven 25BB komt

• MiXzZ
      MiXzZ
      Bronze
      hey,

volgens de artikels over SSS moet je de tafel verlaten zodra je boven de 25BB komt. Echter is het misschien niet beter je gratis handen nog te kijken (dus tot je blind bent) en dan alleen AA/KK te spelen?

Het is volgens mij gewoon zonde om je gratis handen niet even te kijken iig.
  • 4 antwoorden
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      kan je doen,

maar als je multitabled kan je misschien zo teveel handen (perongeluk) raisen
      je kan beter zo snel mogelijk een nieuwe tafel zoeken ;)
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Het is aan te raden om die gratis handen te bekijken.
      Wel even Auto post van je Blinds afzetten zodat je niet per ongeluk de BB terug moet betalen imo.
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Ik speel wel gewoon al m'n handen nog gewoon (behalve KQ, AJ en 77/88 etc., dat is een beetje afhankelijk van de situatie).

Zolang je postflop maar geen gekke dingen doet is er niks aan de hand vind ik.
      Maar in het begin is het aan te raden om alleen AA/KK te spelen, totdat je zelf denk dat je postflop spel goed genoeg is om alle handen te gaan spelen.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Je kan meteen weg, maar als beginner zou ik de ronde afmaken en alleen nog AA/KK spelen. Je hebt er idd al voor betaald, dus maak er dan ook gebruik van.

Wanneer je wat zekerder bent met dubbele stack, dan kan je op zich gewoon alle handen uit de SHK spelen.