Q7o vanuit BB

• Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Best check op de turn? Of kan een bet hier nog steeds?

Titan Poker Dirty Dozen "Jackpot Sit N Go" 10/20, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | [color:#C00000]saw showdown[/color]

Button (1000)
      SB SB (1000)
      BB BB (1000)
      UTG [color:#C00000]UTG (1000)[/color]
      UTG+1 (1000)
      CO (1000)

Preflop: BB is in the BB with Q :club: 7 :spade:
      UTG calls 20, 3 folds, SB calls 10, BB checks.

Flop (60) A :diamond: Q :diamond: 7 :diamond:
      SB checks, BB bets 60, UTG calls 60, 1 fold.

Turn (180) 3 :diamond:
      BB bets 180, UTG moves all-in for 920, 1 fold
  • 3 antwoorden
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      c/f op de turn imo. Of c/c als je de goede odds krijgt voor je 4 outs (minibet dus). verder nh. Maar 2 pair op een 4 flush board is tamelijk waardeloos ;) . Als je hier potsized op de flop bet, en c/f op de turn, dan heb je er goed geld ingestopt toen je voor lag, en niks in de pot gedaan toen je achter lag. Nu heeft degene die je op de flop callde ook de juiste prijs gekregen voor zijn full house (60 voor 300), wat hij niet krijgt als je c/f speelt.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
      c/f op de turn imo. Of c/c als je de goede odds krijgt voor je 4 outs (minibet dus). verder nh. Maar 2 pair op een 4 flush board is tamelijk waardeloos ;) . Als je hier potsized op de flop bet, en c/f op de turn, dan heb je er goed geld ingestopt toen je voor lag, en niks in de pot gedaan toen je achter lag. Nu heeft degene die je op de flop callde ook de juiste prijs gekregen voor zijn full house (60 voor 300), wat hij niet krijgt als je c/f speelt.
      Ik dacht zo, misschien heeft villain een A of een Q en (hopelijk) geen koeken. De turn is dan voor hem zeker zo scary als voor mij (aangezien hij even goed ook een flush met lage koeken kan hebben), vandaar de bet. Moest hij me dan reraisen dan kon ik er nog altijd onderuit en nog redelijk wat stacks hebben.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      helft van de handen beat jouw hand, en lijkt me sterk dat iemand flatcalled op die flop zonder ruiten.