5NL A2s CO

• Neoken
      Neoken
      Bronze
      Deze hand is toch speelbaar vanuit CO, niet?

Anyway, ik dacht dat ie mss een paartje had op flop met zelf ook nog een draw aangezien hij niet echt de nood had om zijn hand te beschermen, of mss gewoon enkel een draw.

Ik kon ook al geraised hebben op de turn, of mss zelf op de flop al? Wanneer ik 2pair hit bet hij dan plots bijna potsize, zeer vreemd imo, kdacht dat ie de pot nog wou afbluffen...

Known players:
      UTG+2:
      $5,46
      UTG+1:
      $5,73
      UTG:
      $7,16
      BB:
      $4,94
      SB:
      $2,54
      BU:
      $4,96
      Hero:
      $5,00
      MP3:
      $1,94
      MP2:
      $0,94
      MP1:
      $5,43

0,02/0,04 No-Limit Hold'em (10 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.43 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with A:club: , 2:club:
      6 folds, Hero raises to $0,16, BU folds, SB calls $0,14, BB folds.

Flop: ($0,36) J:club: , 9:spade: , T:club: (2 players)
      SB bets $0,12, Hero calls $0,12.

Turn: ($0,60) A:heart: (2 players)
      SB bets $0,20, Hero calls $0,20.

River: ($1,00) 2:spade: (2 players)
      SB bets $0,80, Hero raises to $1,60, SB raises to $2,06 (All-In), Hero calls $0,46.

Final Pot: $5,12
  • 10 antwoorden
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Reraise op flop en turn, shove op river :)

Zeker op de flop reraise ik zo'n bets (1/3 van de pot) bijna altijd naar potsized, sta je van te kijken hoe vaak ze dan folden. Ook krijg je zo meer informatie + jij bent nu de agressor.

En imo niet zo'n speelbare hand, maar als er naar je toe gefold wordt kan je op de cutoff wel iets forceren. Hier fold ik A2 suited toch altijd, kbegin pas te stealen vanaf A6-A7 suited.
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Mja, imo is A2s en A6s toch evenwaardig omdat ge ze toch nooit speelt voor TPTK, maar enkel voor TP, 2pair en flushdraws eh
    • RRtwos
      RRtwos
      Bronze
      Plus dat je met je A (2 - 5) je straatkansen mee kan rekenen preflop.

Niet dat ik hem dan altijd maar zou spelen btw.
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Neoken
      Mja, imo is A2s en A6s toch evenwaardig omdat ge ze toch nooit speelt voor TPTK, maar enkel voor TP, 2pair en flushdraws eh
      Hier heb je wel een punt, maar flush en two pair komen maar zelden voor. Met wat degelijk postflop spel denk ik wel dat je hem winstgevend kan spelen.

Op de lage limieten ga je wel regelmatig tegen Ax aanlopen, dus oppassen als je tegen een calling station speelt :)
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Nh, behalve de river, die speel je echt te lelijk!
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      hoezo? Ik zou ook reraisen daar. Je hand is ziek goed verborgen en hij kan nooit weten dat je A2 hebt verder is alleen de geflopte str/flush mogelijk. Na die all in moet je natuurlijk wel callen. Ik vind dat je de river goed speelt.

Preflop is voor mij A2s wel een raise.

en de turn zou ik reraisen. Er zijn allemaal draws die je hard afbetalen op de turn maar niet meer op de river dus raise turn. Als hij called zou ik de river klein valuebetten 1/2 pot.
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Ik bedoel dat hij min-raiset, terwijl hij nog maar paar centen over heeft. Gelijk all in zou ik zeggen! (op de river dan hè)
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      My bad, khad niet direct int oog hoeveel hij nog over had...
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      De CO openraise is ok, ik open daar inderdaad met elke Axs en A9o+.

Raise de flop, je krijgt hier een 1/3 donkbet (wat meestal een zwakke hand/draw is) en je hebt zelf de nutflushdraw en een overcard.

Turn geeft je top pair, en je krijgt opnieuw een kleine donkbet. Opnieuw hier: raisen ;)

River is easy all in, enkel een straat/set verslaat je en zeker een set is hier onwaarschijnlijk.
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      anyway, villain toonde dus KQ... wat een moron :)