bs10nl: AA lastige call naar mijn mening op river.

• ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      0.05/0.10 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with A:diamond: , A:club:
      4 folds, CO calls $0.10, Hero raises to $0.50, 2 folds, CO calls $0.40.

4bb+1xLimper

Flop: ($1.15) J:club: , 3:diamond: , 9:club: (2 players)
      CO checks, Hero bets $0.75, CO calls $0.75.

contibet: Ik zat er nog aan te denken of ik zou gaan potbetten.. Maar ik was er redelijk zeker van dat hij op deze flop zou callen (niets meer dan gevoel). En ik wou de pot niet heel erg opblazen. Vooral met de vele mogelijke draws... een scared pussy ben ik dus.

Turn: ($2.65) 3:club: (2 players)
      CO checks, Hero checks.

hij zat echt zo lang na te denken voor dat hij ging checkken... ik dacht echt al dat hij een flush had... :(

River: ($2.65) 9:diamond: (2 players)
      CO bets $1, Hero calls $1.00.

Maar.. Vaak bet fish toch wel wat meer als ze echt een monster hebben... denk ik. Ik zat echt zo 8 seconden na te denken. Uiteindelijkgecalled met de smoes... als hij een flush had gehad en ik op de turn had gebet was ik ook 1 dollar kwijt, nu is het misschien nog goedkoper...

Wat denken jullie... hoe zouden jullie het doen.

Final Pot: $4.65

Tegenstander heeft ...}{}{{{K}{}}}{{J}}>>>>...
  • 4 antwoorden
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Ik denk dat ik de flop wel had gebet, ik bedoel je geeft hem nu een gratis kaart om een straat of flush te hitten.
      Doordat je daar checked heb je eigenlijk geen idee waar je staat in de hand. Snap op zich wel dat je de pot klein wil houden met zo'n gevaarlijk bord.

Misschien had je de turn kunnen betten, als hij daar reraised weet je genoeg. Je was idd wel 1$ lichter geweest, maar wat als hij op de river een potsize bet had gemaakt? Misschien had je daar gecalled met je overpair, nu win je de hand, maar voor hetzelfde geld heeft ie wel een flush.

Wat betreft het lange wachten voordat hij ging checken, ik vind het lastig om daar iets uit op te maken. Misschien speelt ie meerdere tafels tegelijk en duurde het daarom zo lang.

NH...
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      heb op de flop wel gebet.
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Oja...

Hehe :O

Never mind
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Misschien had je de turn kunnen betten, als hij daar reraised weet je genoeg. Je was idd wel 1$ lichter geweest, maar wat als hij op de river een potsize bet had gemaakt? Misschien had je daar gecalled met je overpair, nu win je de hand, maar voor hetzelfde geld heeft ie wel een flush.

Ik ga mee met deze redenatie (betten op de turn :D ). Dat hij lang nadenkt hoeft niet altijd te betekenen dat hij een flush heeft. Je zit nu inderdaad met het gevaar dat hij een grotere bet plaatst op de river, in de hand zoals deze is gespeeld. Dan heb je toch een hele moeilijke beslissing.