Wachttijd $50

• JoepB
      JoepB
      Bronze
      ik zit nu al langer dan een week te wachten op de startkapitaal, maar ik heb nog geen mail of iets dergelijks gehad. op de homepagina staat wel "Onze support controleert of je gegevens juist zijn en zal vervolgens de $50 startkapitaal naar je poker account storten. Tevens kun je de extra $100 bonus vrijspelen.". Hoelang gaat het nog duren..?
  • 4 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Heb je een email gehad waarin wordt gevraagd om een ID check? het kan zijn dat deze in je ongewenste post terecht is gekomen...
    • JoepB
      JoepB
      Bronze
      nee, ik heb deze nog niet gehad, ook niet in de ongewenste post.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hoi Joep,

ik heb het even voor je nagevraagd, als het goed is heb je op 10-mei een ID-check email gekregen (waarschijnlijk dan toch in je ongewenste post gekomen en ondertussen al gedelete)

dit is de IDcheck mail:

Vanwege fraudepogingen in het verleden zijn we gedwongen om de identiteit van nieuwe leden te controleren. Wij vragen hiervoor begrip.

Om zo snel mogelijk je $50+$100 startkapitaal te ontvangen, verzoeken wij je om een kopie van je identiteitsbewijs toe te zenden (voor- en achterkant). Je kunt je handtekening en sofinummer op de ID kaart gewoon zwart maken, het gaat er ons om dat wij je ingevulde gegevens bij PokerStrategy kunnen controleren, zoals naam en geboortedatum etc, die je bij je registratie hebt ingevuld.

In het geval dat je gegevens op de ID kaart verschillen van de gegevens die je hebt ingevuld bij PokerStrategy, verzoeken wij je om tevens een document mee te zenden waaruit blijkt dat je bijvoorbeeld bent verhuisd of iets dergelijks. Uiteraard zullen wij jouw gegevens niet aan derden verstrekken. Deze maatregel is puur om fraude te voorkomen.

Je kunt je identiteitsbewijs inscannen, maar je kunt er ook een foto van maken met je digitale camera. Natuurlijk moeten de gegegevens goed leesbaar zijn. In het zeldzame geval wanneer je niet beschikt over een scanner of een digitale camera kun je ons ook een fax sturen. Vergeet niet om je [PSNAME]-gebruikersnaam op de fax te zetten. Vergeet niet om je scan of digitale foto te versturen vanaf het geldige e-mailadres die je hebt opgegeven bij PokerStrategy. Zend je e-mail naar:

security@pokerstrategy.com

Fax-nummer in Duitsland: +49 40 7697 2464

Een ander interessant alternatief is het uploaden van je ingescande identiteitsbewijs op een website zoals http://www.imageshack.us/ en zend ons de link.

Bedankt voor je begrip en medewerking

Met vriendelijke groet

Wanneer je je ID opstuurt zet dan even in het onderwerp: ID-check JoepB
    • Astragirl
      Astragirl
      Bronze
      Ik heb hetzelfde probleem. Geen mail ook niet in spam en al ruim een week geleden geslaagd. Hoe zit dat nou????