.1/.2 FL KQs

• MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      0,1/0,2 Fixed-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.49 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with K:diamond: , Q:diamond:
      UTG+2 calls, MP1 calls, 3 folds, Hero raises, 2 folds, UTG+2 calls, MP1 calls.

Flop: (7,50 SB) 8:heart: , A:heart: , J:diamond: (3 players)
      UTG+2 checks, MP1 checks, Hero checks.

Gutshot straight + backdoor flush, maar wel weer een A op de flop. Bet waarschijnlijk beter?

Turn: (3,75 BB) K:club: (3 players)
      UTG+2 checks, MP1 bets, Hero calls, UTG+2 raises, MP1 calls, Hero calls.

Als iedereen hier z'n K bet, heb ik een betere hand?

River: (9,75 BB) 6:club: (3 players)
      UTG+2 checks, MP1 checks, Hero bets, UTG+2 calls, MP1 calls.

Bet meer voor value dan als bluf.

Final Pot: 12,75 BB

Results follow (highlight to see):
      Hero shows a pair of kings (Kd Qd)
      UTG+2 shows a pair of kings (Kh 4c)
      MP1 shows a pair of aces (Ad Tc)

MP1 wins with a pair of aces (Ad Tc)
  • 3 antwoorden
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Tegen 2 bet ik hier, tegen 3+ is een checkbehind hier niet verkeerd.

Turn moet je dan natuurlijk callen, ook de Raise vanwege jouw outs en misschien heb je de beste hand.

Ik bet wel niet de River voor value. MP2 en UTG laten hier veel sterkte zien en jij wilt zeker geen c/r op de River krijgen. Ik denk niet, dat je hier vaak genoeg de sterktste hand hebt, om voor value te betten.
    • MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      Waarom moet ik de river niet betten? Op de turn laten MP1 en UTG+2 sterkte zien, op de wordt er gecheckt.
      Ze zullen niet folden op m'n riverbet (ongeacht de hand lijkt me). Wellicht had ik beter kunnen 3-betten op de turn voor een free showdown en wellicht 1 tegenstander minder.
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Omdat je hier tegen busted draws of een sterkere hand speelt. Tegen een kan je nog een keer valuebetten, als hij hier zijn overplayed. Maar MP1 kan best wel een A met lage kicker hebben, of een lage double pair, die hij niet nog een keer op de River durft te betten.

Jij wilt ook zeker geen c/r op de River van een Monster van UTG2 zien, die heel unreasonable hier speelt met zijn c/r op de Turn en een check op de River.