Deposit bonussen

• Wisse10
      Wisse10
      Bronze
      Ik speel nu al een tijdje op mansion en heb 500 dollar. Nou vroeg ik mij af of het misschien slim is dit geld hieraf te halen en op een andere pokersite te gebruiken voor de 100% first deposit bonus. Bijvoorbeeld alles eraf halen en op Fult tilt zetten en daar 100% deposit halen. Ik neem aan dat ik niet bij mansion het geld eraf kan halen en dan er weer op zetten voor de deposit bonus. Kan iemand mij vertellen of dit echt niet kan, en of het verstandig is het geld op een andere site te zetten voor de bonus?
  • 4 antwoorden
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Je kan het doen, maaar ,....... ;)

Ik spreek uit mijn eigen ervaring,........

Mijn eigen ervaring is, dat er op de meeste pokerrooms niet zo'n groot aanbod is voor SSS en BSS, zodat het erg moeilijk is om met $500, je bonus vrij te spelen.
      Uiteraard als je nog geen account hebt op Partypoker, fulltilt of pokerstars, is het na mening wel een risico waard.
      Bij Mansion is het vaak een groot visfestijn, en dat maakt die pokerroom voor mij aantrekkelijk,......
      Ik ben voor mezelf tot de conclusie gekomen, dat die bonussen juist niet iets is om me op te concentreren. Goed spelen, en daar op vertrouwen he, levert uiteindelijk toch meer op.
      Althans dat zou dan logischer zijn ;)

Anyways succes met de keuze :)
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      normaal gezien mag dit geen probleem zijn:
      je geld afhalen om zo terug te storten op dezelfde site voor de first depositbonus

ik heb op mansion zelf nog niet gespeeld, maar ik ben er 90% zeker van dat dit lukt. (Lanfear weet t misschien 100% zeker :D )
      (als je het probeert en het moest niet lukken, pak je geld er gewoon terug af, en stort het dan op een andere site)

Over de keuze of je voor die bonus gaat of niet moet je natuurlijk zelf beslissen,
      je moet proberen na te vragen of die bonus in stukken wordt betaald, dan neem je weinig risico imo
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      niet bij alle sites krijg je EN het startkapitaal EN een first deposit. Bij Mansion echter wel.
      "het probleem" is dat je voordat je kan uitcashen je eerst zelf een deposit moet maken (dat is niet alleen op mansion, dit is meer om je "betaalmethode te verifieren"). Deze storting is dan ook meteen je First Deposit.
      Wanneer je van de volledige 500$ first deposit gebruik wilt maken zou je wel $500 kunnen storten en deze ook weer uitcashen, je $500 bonus blijft dan gewoon staan, wanneer je de minimum deposit maakt krijg je ook maar een deposit bonus gelijk aan dit bedrag.
    • Wisse10
      Wisse10
      Bronze
      Dus ik kan gewoon 500 storten, mijn 500 eraf halen en dan verder spelen maar nu met nogmeer bonus:) thanks das ideal.Alleen nog ff 500 vinden :P En je hebt gelijk, mansion zit full of fish:)