bs10nl: op fish inspelen. (de pot masseren)

• ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      0.05/0.10 No-Limit Hold'em (7 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP1 with K:heart: , K:spade:
      Hero raises to $0.40, MP2 folds, MP3 raises to $1.00, CO folds, BU calls $1.00, 2 folds, Hero raises to $4.00, MP3 calls $3.00, BU folds.

Wat een taarten.. Ze geven hun hand sterkte gewoon weg.. KK is nog steeds de beste hand preflop. Als iemand AA had had hij het waarschijnlijk erover heen geklapt.

Wat hier belangrijk is om te zien.. is waarom het belangrijk is om niet meteen na een reraise all in te klappen. Kijk ff naar het resultaat zometeen. Als je weet wat hij had, dan had hij hem preflop misschien nog weg kunnen leggen. Nu wordt maak ik het hem aantrekkelijk om een flopje te zien.

Flop: ($9.15) 2:heart: , 9:heart: , 6:diamond: (2 players)
      Hero bets $2.50, MP3 raises to $21.36 (All-In), Hero raises to $5.75 (All-In).

Villain heeft hier 100% zeker overpair. En dan is de preflop actie voor mij beslissend.. heb hier de beste hand.

Op de flop denkt die fish nu.. ah kijk allemaal lage kaarten, er zit toch al zoveel geld in de pot. Lekker schuiven.

Thank you zeg ik dan.

Turn: ($36.26) 4:heart:
      River: ($36.26) 8:heart:

Villain heeft JJ en ik win de pot van 19 dollar

Final Pot: $36.26
  • 4 antwoorden
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      0.05/0.10 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with J:diamond: , Q:diamond:
      UTG+1 calls $0.10, 3 folds, Hero raises to $0.50, 4 folds, UTG+1 calls $0.40.

Ik probeer de laatste tijd zo nu en dan te isoleren. Wat tot nu toe met veel succes werkt.

Flop: ($1.15) 5:diamond: , 3:spade: , T:spade: (2 players)
      UTG+1 checks, Hero bets $0.75, UTG+1 calls $0.75.

stand. cbet

Turn: ($2.65) 8:diamond: (2 players)
      UTG+1 bets $0.60, Hero calls $0.60.

Als een echte fish dit doet.. heeft hij zeer waarschijnlijk een goede hand. Ik krijg hier dus grote implied odds voor me fish. Ik krijg ook nog eens goede potodds. 4:1

River: ($3.85) 3:diamond: (2 players)
      UTG+1 bets $0.70, Hero raises to $3.00, UTG+1 calls $2.30.

Nu. Kan Villain me op een flush zetten? Hij in ieder geval niet. Hij bet nog eens 70 cent. (10 cent meer daarmee haalt hij zeg maar veel value uit mij :P )

Welk betje kan hij nog callen?

1. hij heeft een goede hand.
        2. 3x zijn raise gaat hij wel callen.
        3. All in schuiven called hij waarschijnlijk niet.. maar dat is ook nog maar de vraag.

ik ga hier voor zekerheid. En ik raise naar 3 dollar. dat is ietsjes meer dan 4x zijn raise.

Final Pot: $9.85

(Ik raad beginners niet aan om dat isoleren ook te doen. Het is denk ik belangrijk om enige ervaring te hebben)
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Hand 1 is een hand die je graag 1000 keer per dag speelt. :D

Hand 2 is pre-flop niet echt correct, maar dat wist je al... :D Let in een dergelijk geval goed op de speelstijlen van de tegenstanders die achter je zitten. Zijn dat loose spelers dan is deze play niet aan te raden, want dan zit je met een middelmatige hand uit positie postflop. Is niet ideaal, zachtjes uitgedrukt.

Verder postflop goed gespeeld deze hand. Je had inderdaad genoeg implied odds op de turn om deze bet te callen. Ook je riverbet vind ik netjes, denk dat je hier genoeg value uit hebt gehaald.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Wat bedoel je met 'isoleren'?

Z.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Neem aan het uitdunnen van het aantal tegenstanders. Dus in deze hand, alleen overblijven tegen UTG+1.