Fr .25/.50 Aa

• anunaki
      anunaki
      Bronze
      PokerStars 0.25/0.50 Hold'em (9 handed) Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver Cards)

Preflop: Hero is Button with , .
      3 folds, MP2 raises, 2 folds, Hero 3-bets, 1 fold, BB calls, MP2 calls.

Flop: (9.40 SB) , , (3 players)
      BB checks, MP2 checks, Hero checks.

Turn: (4.70 BB) (3 players)
      BB bets, MP2 folds, Hero raises, BB 3-bets, Hero caps, BB calls.

River: (12.70 BB) (2 players)
      BB bets, Hero raises, BB 3-bets, Hero caps, BB calls.

Final Pot: 20.70 BB

Meteen profijt van de HUD, door de 2nd nuts te checken op de flop tegen een aggressieve speler
  • 4 antwoorden
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      hij hit dus op de turn
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Bet flop pleaaaaaaaaaaase. Je cbet hier 100%, dus ook met deze hand. Wanneer hij een flushdraw heeft foldt hij toch niet en had je er nog meer uit kunnen halen.
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      hij kan hier heel goed een AJ+ of medium PP hebben

die 2e categorie fold hier 100%, behalve 44

nu maakt hij hier zijn FH op de turn, waardoor ik de turn en de river volledig binnenhaal

zou je me wat uitgebreider kunnen uitleggen waarom een Cbet hier max value geeft op termijn?
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Is een vraag van balancing, maar tegen fishes moet je ook niet balancen ;) Omdat de vraag is: met welke handen, die geen A of AA zijn, check je ook behind op de Flop? Jij zal het dus ook met trash moeten doen.

En ik denk, dat hij een pocketpair hier nog een keer called in deze grote pot voor setvalue, maar moet ook niet waar zijn. Als hij op de Turn niet zijn 2 outs hit, fold hij zeker (als hij niet toch al van plan was, downtecallen, geeft niet wat), omdat hij veel in een kleine pot moet betalen.