odds en outs berekenen

• Gamblewhitme
      Gamblewhitme
      Black
      hey ik heb nog geen verstand van al die tools enzo maar ik ben benieuwd of er tool is die de odds en outs automatisch iedere hand berekend?

op die manier is het mogelijk om toch te multitabele zonder dat je slechte beslissingen neemt.
  • 6 antwoorden
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      pokeroffice kan het in ieder geval, en ik denk pokertracker ook, maar durf het niet met zekerheid te zeggen.

Pokeroffice berekent welke waarde je hand preflop heeft (1 t/m 85 van de 168) en postflop wat je kans is om een bepaalde combinatie te hitten adhv de kaarten op tafel, jou hole cards en de potzise en de daarbij komende bets. Best een handige functie voor het multitablen.

Pokertracker 3 zal die functie wel hebben vermoed ik, maar ik weet zo niet waar.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      doet pokeroffice dit tijdens het spelen?
      gewoon een chart gebruiken en leren tellen ;)
      in live games moet je hier ook rekening mee houden en daar heb je geen pokeroffice :)

groeten
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door TimothyVdp1

in live games moet je hier ook rekening mee houden en daar heb je geen pokeroffice :)

groeten
      ik heb anders bij live games altijd een zonnebril op, waarin de stats van alle spelers geprojecteerd worden. :D
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TimothyVdp1
      doet pokeroffice dit tijdens het spelen?
      gewoon een chart gebruiken en leren tellen ;)

groeten
      ja, dit doet pokeroffice tijdens het spelen.
      Maar die chart gebruiken en leren tellen ben ik het wel mee eens, MAAR:
      - live speel ik nooit op 10 tafels tegelijk, maar goed, ik kan niet voor jou praten natuurlijk :P
      - In live toernooien kan ik gerust een paar minuten nemen om een moeilijke beslissing door te rekenen, dat gaat niet online