0,50/1,00 SH - Q4o - blind battle, hit two pair op river

• Classical
      Classical
      Bronze
      Known players: (for a description of vp$ip, pfr, ats, folded bb, af, wts, wsd or hands click here)    
      Position
      BB
      SB

0,50/1 Fixed-Limit Hold'em (6 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with Q:diamond: , 4:club:
      4 folds, Hero raises, BB 3-bets, Hero calls.

Flop: (6,00 SB) A:diamond: , 8:spade: , Q:club: (2 players)
      Hero checks, BB bets, Hero calls.

Turn: (4,00 BB) K:diamond: (2 players)
      Hero checks, BB bets, Hero calls.

River: (6,00 BB) 4:heart: (2 players)
      Hero bets, BB raises, Hero 3-bets, BB caps, Hero calls.

Final Pot: 14,00 BB

Is de river 3-bet overplayed? Hij kan elke A raisen. of zelfs een K. De af klopt natuurlijk weer niet (dank aan grab'em...)
  • 3 antwoorden
    • henne007
      henne007
      Bronze
      ik zou dit niet meer 3-betten denk ik. ik zou zelfs voor c/r gegaan zijn. en dan gewoon zijn 3-bet callen.

wat doe je met zo een hand als je river niks hit?? en is het soms niet beter te folden op de turn?? je hebt de outs niet en echt voorliggen zie ik ook niet gebeuren.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik zou hier wel de turn folden, maar dat ziet er heel erg weak uit.

River zou ik waarschijnlijk wel c/r hebben gespeeld, een A of een K zie ik hem hier wel betten en een raise callen, een pocket pair bet hij wel niet mee maar daar gaat hij ook niet mee raisen. Op lange termijn zal c/r hier wel beter zijn denk ik.

De raise call ik alleen omdat hij hier goed AQ, AK of KQ kan hebben.
    • Makomar
      Makomar
      Black
      In de BB kan hij any pocketpair denk ik 3-betten. Misschien kan hij ook met Trash 3-betten. Als hij alleen zijn premium hands 3-bettet preflop in de Blindbattle heb je een Fold op de Turn. Dan bestaan er niet genoeg handen (JJ-99) die je verslaat en hebt niet de odds om verder te spelen.

River spel ik ook c/r en call de 3-bet. Of b/c River als hij niet valuebetten kan op de River.