Titanen poker

• ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      hello dudes,

Ik had een tijdje geleden 50 dollar gestort op titan poker om weer wat strategy points te behalen. Maar er is me een ding opgevallen....

Die mensen daar zijn allemaal tight. Ik heb nog nooit zon sterke SH tafel gespeeld.

Ik blijf nu lekker op party poker want titan poker was echt madness... ik heb ook maar een avond daar gespeeld maar dat zegt volgens mij toch wat. (echt heel tight, op 10NL zat ik aan een gekke shark tafel er was eigenlijk weinig actie maar de gesprekken waren wel gezellig.... ze hadden allemaal veel kennis van zaken. Maar ik kom natuurlijk voor actie)

Het andere min punt was dat er totaal niet veel tafels waren...

Ik wil echt graag die andere content op pokerstrategy lezen maar heb echt geen zin om op titan te spelen.

dus:

Kan ik ook gewoon in cash betalen voor content?? Ik weet helemaal niet hoeveel jullie willen hebben daarvoor en of het wel ok is. Maar ik zou graag meer willen lezen.

Of hebben jullie tips over wanneer of wat en hoe te spelen op titan...
  • 5 antwoorden
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      ik heb wel een tip voor je...

GA NAAR STARS.

stars is zo rieleks jonge. Oneindig games, lekker fishy, veel keus, oneindig doorgroeimogelijkheden, het is echt lekker hiero. Ik zit er een dag op en ben al helemaal verkocht. Ik vind het echt geweldig. Nooit meer op tafels wachten, geen partyachtige ss's overal, geen geouwehoer over bonussen, gewoon lekker puntjes verzamelen.

oh, of wat ook zou kunnen natuurlijk, als je bonussen wel sexy vind, is naar FTP, doet et ook altijd goed. Maar stars en ftp zijn eigelijk hetzelfde.

Met stars moet ik ook wel zeggen dat de software me enorm meevalt, het speelt heel lekker. Veel beter dan titan poker.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      klinkt goed in ieder geval,

Maarik heb gehoord dat 50NL heel swingy is op stars. (ik heb gehoord...)

wat ik wil is echt dit

veel loos passive spel,

-6max tafels
      -Hu tafels voor lage limieten
      -klein aante passen tafels
      -veel tournooien
      -omaha
      -stud
      -draw

allemaalvoor de lage limeten.. heb nog maar een BR van 300 dus..
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Die mensen daar zijn allemaal tight. Ik heb nog nooit zon sterke SH tafel gespeeld. Die mensen daar zijn allemaal tight. Ik heb nog nooit zon sterke SH tafel gespeeld.

Ik stond verbaasd toen ik dit las. Mijn ervaring is juist de omgekeerde wereld, al speel ik wel wat limieten hoger.

Wat ik begrijp uit je post heb je Party Poker niet via PokerStrategy gedownload. Klopt dat?

GA NAAR STARS

Over het algemeen staat Stars juist bekend om wat betere spelers, maar ook hier geldt dat iedereen het anders kan ervaren.
      Wel biedt Stars zo goed als alles waar je naar op zoek bent. Tevens kun je via PokerStars ook StrategyPoints verzamelen. Lees wel goed DEZE pagina door om te kijken wat je hiervoor moet doen!
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      -6max tafels
      -Hu tafels voor lage limieten
      -klein aante passen tafels
      -veel tournooien
      -omaha
      -stud
      -draw

6max tables
      relatief veel toernooien, lage buy ins iig
      proview tafels, klein,

dan interpoker misschien.

Maar ik vind interpoker toch een stuk zwaarder dan stars, voor zover ik weet.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      wacke troep... misschien moet ik danmaar eens voor wat langer bij titan gaan spelen..

maar dat over die tafels klopt echt wel.. ze zijn bijna altijd allemaal bezet