paar vraagjes over mansion

• marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      ok ben net nieuw op mansion. en heb een paar vraagjes.

eerste is heb ik zo mijn account nummer goed geschreven bij het registreren

tweede is kun je alleen kiezen voor mini tafels of gewone tafels met die drukke avatars. want die grote vind ik te groot en die kleine wel vrij klein.

3e waar en hoe kun je precies zien hoe het met je bonus gaat en hoeveel MPP je al hebt verzameld.

het zal vast een grote visvijver zijn, maar erg prettig vind ik het niet werken tot nu toe.
  • 8 antwoorden
    • Disability
      Disability
      Bronze
      Wat mij betreft klopt je accountnummer, en om je MPP/MCP slado te zien moet je even rechtsonder op My Account klikken. Dit zal je naar een sebsite sturen waar je alle info vind. ;)
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      nog een vraagje over multitablen.

bij normale tafels heb ik overlap. en bij minitables kun je er volgens mij 6 tegelijk spelen naats elkaar net als bij pokerstars.

maar ik wil er nu eigenlijk 4 spelen om aan de software en alles te wennen. maar vind nergens instellingen om dat zo te veranderen.

bij pokerstars of full tilt kun je heel makkelijk alle schermen naast elkaar hebben en dan geen overlap hebben met een paar knoppen.

en MPP en MCP is dus hetzelfde?

o ja wanneer wordt mansion aan pokerstrategy gelinkt, dat zal denk ik wel eventjes duren.

vind het trouwens een redelijke drukke lay out maar zal er wel aan moeten wennen.
    • Herseel
      Herseel
      Bronze
      Layout kan je makkelijk veranderen(ahk script).
      Ik weet echter niet of je hier links naar 2+2 mag posten.

Er bestaat geen mogelijkheid om minitables groter te maken of normale kleiner.

Wat je nog meer gaat irriteren is het verdwijnen van focus als je gaat multitablen :) . Gelukkig bestaan er ook ahk scripts om dit tegen te gaan.
    • walterbee
      walterbee
      Bronze
      options----->preferences------->mini tables.
      speelde zelf 9 tafels..had wel overlapping maar was goed te doen
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Yep, het is wennen. En als het geld binnen stroomt, dan went het nog sneller ;)

Maar ik moet zeggen, dat ik mijn pair T, die een set werd op de flop, heb gefold. Omdat ik toch op te veel tafels te gelijk actie had, maar ja........

Het went wel :D

Succes aan de tafels hé :)
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      kheb dat betpot enzo wel.

maar kan het nog niet echt werkend krijgen.

gaat me beetje boven de pet
    • iamthedanger
      iamthedanger
      Black
      ik wil uitcashen, zeggen ze;

please send a copy of your ID.

Dat vind ik nog redelijk, dus ik doe het.

2 dagen later wil ik weer uitcashen kijken of het nu wel geaccepteerd word..
      vragen ze of ik aub een bankafschrift kan sturen een kopie of een kopie van een rekening om mijn (adres)gegevens te valideren..

Dat ze om je ID vragen vind ik niet meer dan normaal maar dat laatste vind ik puur gezeik zodat je het geld maar laat staan en meer rake gaat betalen en vooral niet gaat uitcashen, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.

+

Ze hebben geen telefoonnummer (zonder internationale kosten) wat 90% van de andere sites wel hebben wat ik dan ook een minpunt vind.

De Live HELP chat functie herhaald alleen je vragen en begrijpt zelf volgens mij niet waar ze mee bezig zijn ( 2 uit 3 keer dan)

Ik heb hierover een klacht gemailed en ook over het nodig zijn van een bankafschrift (ik gebruik immers telebankieren, ik krijg geen hardcopy afschriften en gas/water/elektra afschriften staan op naam van mijn vader en moeder) en wacht nu op antwoord.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      mwa zo moeilijk moet dat volgens mij op zich niet zijn.

een printje is volgens mij ook wel genoeg. dus gewoon een internetbankieren pagina openen en dat uitprinten.

maar volgens mij is het ook nooit goed :D .

moeten we te veel moeite doen is het niet goed.
      heeft 1 of andere crimineel het eraf gehaald is het ook niet goed.

wat is er trouwens met je mansion avontuur wat je was gestart gebeurd dan.