Josh's Titan avontuur

• iamthedanger
      iamthedanger
      Black
      Zou hij het dan eindelijk geleerd hebben dat BRM of is hij over een kleine week weer busto?

We zullen het zien.

Ik speel nu op mansion met dank aan mijn TAF centjes en ik speel NL20 cashgames en ik ben toch echt van plan MTT's te gaan spelen van 10$ tot 30$ - eens is de ooit dus niet dagelijks en dit zal dan ook aan mijn BR van het moment liggen, en waarom ik dat doe? omdat ik denk dat ik ze kan beaten en er een aardige ROI uit kan halen, ik beschouw mijn cashgames dan ook niet als mijn inkomstenbron maar vooral voor het genereren van buy ins voor MTT's

Waarom ben ik beter in MTT's dan in cashgames?

Omdat:

- Ik als ik MTT's speel ik er lol in heb en ik aan 1 tafel genoeg heb waardoor ik een betere kijk op de verschillende speelstijlen van de spelers krijg en heel erg geduldig kan zijn als het nodig is en zo het beste spel speel.

- ik me met cashgames ga vervelen en teveel handen met teveel tafels ga spelen en je niet echt het gevoel/spanning krijgt als in een MTT, de drang om 1ste te worden of hoe je het wilt noemen, als je broke bent aantafel reload je gewoon weer en kan je weer aan de slag, daar hou ik niet van

verder zal ik me op het gebied van cashgames aan mijn BR gaan houden (max 2 tafels ook, dat werkt gewoon beter voor me heb ik gemerkt)

ook al is het voor zoveel man bewezen dat dit niet slim is en dat ik toch weer broke busted etc ga, dat kan, dit weet ik en dit hoef ik niet 1000x te horen, ik weet dat het spelen van de tournooien met wat hogere BI niet verstandig is maar ik zal geen tournooien van 20$ of hoger spelen als ik terugval op het 300$ punt, ik stel wel limieten voor mezelf.

Mijn doel is nu meer om mijn BR constant te houden ( hiermee bedoel ik stel ik win 10$ of 20$ of 30$ op een dag dat ik die in een MTT steek en hier mijn winst mee probeer te boeken ) en de 100$ vrij ga spelen

EDIT:

Ik speel toch maar cashgames als 'inkomstenbron' ik vind het niet leuk om te doen, maar het is de makkelijkste manier om je BR omhoog te grinden, MTT's en PLO cashgames doe ik af en toe ertussendoor om de lol er in te houden

EDIT 2

na mijn 100$ bonus vrijgespeeld te hebben op mansion heb ik mijn (geld)koffers gepakt en ben ik naar Titan verhuisd!

huidige BR: 410EURO
  • 29 antwoorden
    • 1
    • 2