K6o

• Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Feedback graag.. wsch domme play :) .

Titan Poker Dirty Dozen "Jackpot Sit N Go" 100/200, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | [color:#C00000]saw showdown[/color]

Button (2940)
      SB [color:#C00000]SB (4920)[/color]
      BB [color:#C00000]BB (4140)[/color]

Preflop: SB is in the SB with 6 :diamond: K :club:
      1 fold, SB raises to 600, BB calls 400.

Flop (1300) J :heart: 5 :club: K :diamond:
      SB bets 800, BB raises to 1600, SB raises to 3520, BB moves all-in for 1940.
  • 9 antwoorden
    • Schelles
      Schelles
      Bronze
      Jup domme play;)

Je kan hem hier pre flop raisen om te blinds te pakken.. Maar ik zou hier gewoon folden.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Preflop raise was idd om de blinds te pakken.. Toen hitte ik op de flop toppair, 3-handed is dit zeker niet slecht vandaar de bet op de flop. Hij reraised me dan, folden leek me niet echt een optie na zoveel geinvesteerd te hebben.. callen zou zwakte tonen, all-in dan maar dacht ik :) . Hij toonde K8o, board pairde net nie en verder ook geen hulp voor mij.
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      hoezo? 1400 chips geinvesteerd, en nog 3600 chips over als je geraised wordt en weglegd.

Nog steeds 18 BB over op dit lvl. Je zult hier 9 vd 10x achterliggen dus een push hier is nooit goed naar mijn mening.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door dopedopey
      hoezo? 1400 chips geinvesteerd, en nog 3600 chips over als je geraised wordt en weglegd.

Nog steeds 18 BB over op dit lvl. Je zult hier 9 vd 10x achterliggen dus een push hier is nooit goed naar mijn mening.
      Op een full table wel.. met slechts 3 spelers niet denk ik. Maar zoals ik al eerder zei, domme play.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Ik zou dit preflop folden, vooral op een callhappy bigblind, omdat je de rest van de hand ook oop zit. Top pair zou ik niet wegleggen blind vs blind HU.

Als je HU zit, dan is 98s beter dan k6o imo. K6o valt voor mij in de categorie "slecht speelbare handen", terwijl je met 98s beter weet hoe je ervoor staat.
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
      Ik zou dit preflop folden, vooral op een callhappy bigblind, omdat je de rest van de hand ook oop zit. Top pair zou ik niet wegleggen blind vs blind HU.

Als je HU zit, dan is 98s beter dan k6o imo. K6o valt voor mij in de categorie "slecht speelbare handen", terwijl je met 98s beter weet hoe je ervoor staat.
      Misschien is dat dan heel raar gedacht van mij, maar waarom zou ik top pair waardeloze kicker niet weggooien heads up? Als ik verslagen ben ben ik toch verslagen? Volgens mij speel je k-6 alleen om de blinds op te pakken of minimaal een 2 pair te hitten op de flop. Beide gebeurd niet, je wordt geraised op een c-bet na je preflop raise, lijkt mij een instafold.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      dopeydopey.

het komt mij heel erg over dat je niet zo veel sit en go speelt of hebt gespeeld. maar er worden vooral op de lage limieten nogal veel rare moves gemaakt.

naar mijn idee kan de bb dit ook doen met elk PP elk middle pair en elke zwakke draw. kortom blind vs blind is het helemaal niet zeker dat je beat bent na zo`n reraise. want waar speelt de BB eigenlijk op. ook een K met zwakke kicker.

ik push in de late fase van een sit en go eigenlijk elk toppair wat ik op de flop vind.

de spot tegen een andere grote stack was alleen wat minder gelukkig. SB raise ik liever tegen een shortere speler dan mezelf. hoe meer blinds de bb over heeft hoe eerder geneigd hij is te callen.
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      dopeydopey.

het komt mij heel erg over dat je niet zo veel sit en go speelt of hebt gespeeld. maar er worden vooral op de lage limieten nogal veel rare moves gemaakt.

Dat geef ik meteen toe. Ik heb een behoorlijk aantal sit and go's gespeeld, maar meestal idd wel hogere buyin

naar mijn idee kan de bb dit ook doen met elk PP elk middle pair en elke zwakke draw. kortom blind vs blind is het helemaal niet zeker dat je beat bent na zo`n reraise. want waar speelt de BB eigenlijk op. ook een K met zwakke kicker.

Ben ik het niet mee eens. Mijn ervaring is dat hij hier net zo goed met een a-k kan zitten als een k-j, k-5 of j-5 of zelfs pocket vijven. Maar goed, dat weet je niet. Ik denk alleen dat je in dit geval standaard beat bent, een k-7 is al genoeg. Dit maakt zijn range wel enorm breed. Zou hij na een raise met minder dan een k-hogere kicker allin raisen na een preflop en post flop bet?

ik push in de late fase van een sit en go eigenlijk elk toppair wat ik op de flop vind.

Dat is jouw goed recht, en zeker tegen shortstacks is dit een goede strategie, maar iemand met zelfde chipstack vind ik t niet verstandig.

de spot tegen een andere grote stack was alleen wat minder gelukkig. SB raise ik liever tegen een shortere speler dan mezelf. hoe meer blinds de bb over heeft hoe eerder geneigd hij is te callen.

Klopt, hij kan dit met practisch alles callen, maar ik betwijfel of hij zo'n raise zou maken met k2-k3-k4-k5. De rest verslaat jou allemaal. Ik geloof nl niet in een allin met een 8-8 zonder preflop raise van zijn kant in dit geval en zo;n board.

.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Waar ik het meeste bang voor had was een set... AA-TT zou hij bijna zeker allemaal raisen preflop, dus die dacht ik niet dat hij had. AK had hij wsch ook geraised preflop, dus dan bleef over--> laag pockets en eventueel een set, of Kx. Als hij dit had dan ben ik pas echt beat als hij KQ- tot pakweg K9 heeft, bij al de rest is de kans zeer reeël dat het board paired. Hij had nu K8o en het board pairde net niet.

Nu was de kans imo ook groot dat hij dit zelfs kon doen met een Jx of 5x, want zelfs middle/low pair is tegen slechts drie tegenstanders (en hier HU) vaak helemaal zo slecht niet.. hij kan mijn bet op de flop even goed zien als een cbet om de pot op te pakken.

Misschien had ik hier moeten folden, preflop al zeker, ok.. maar mij leek dit de juiste play postflop om de sng winnen.