Stud High, studiegroep!

• NietzscheF
      NietzscheF
      Bronze
      SonataWolf zal binnenkort commentaar geven op een sessie die ik nog ga spelen op stars.

Doelen:

:diamond: Starthanden: waar call je, raise of check raise je mee?
      :diamond: Betpatronen 4th.5th,6th street.
      :diamond: Folden.

De video zal voor het weekend hier te vinden zijn. En ik ben eigenlijk opzoek naar spelers die zich meer willen verdiepen in dit spellentje.
  • 71 antwoorden
    • bobm78
      bobm78
      Bronze
      Absoluut niet gemeen bedoeld, maar stud???
      Is dat niet zo ongeveer saaiste pokervorm denkbaar?
    • NBoss
      NBoss
      Bronze
      Ik ben wel geinteresseerd!
    • pieter80
      pieter80
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door bobm78
      Absoluut niet gemeen bedoeld, maar stud???
      Is dat niet zo ongeveer saaiste pokervorm denkbaar?
      het is juist een actiongame! En met meer bet rondes dan in limit holdem zijn de potten ook vaak groter!

Mensen vinden het vaak saai omdat je moet opletten en daardoor niet kan multitabelen.
    • NBoss
      NBoss
      Bronze
      Welke stakes spelen jullie allemaal?

Ik op fulltilt 2/4 en 3/6 en af en toe 5/10
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door NBoss

Ik op fulltilt 2/4 en 3/6 en af en toe 5/10
      Dat is ongeveer wat ik ook speelde (maar vooral HU Stud eigenlijk) nu terug bankroll aan het opbouwen.
      Nietzsche gaat een 0.25/0.5 video maken dus ik vermoed dat hij op die limiet speelt :)

EDIT: @bobm: Stud hi is net het mooiste pokerspelletje dat er is. De mogelijkheden zijn veel uitgebreider dan in Hold'Em omdat je heel andere soorten info te verwerken krijgt. En omdat de meeste spelers idioot zijn is het een heuse actiongame :)
    • NBoss
      NBoss
      Bronze
      SontanaWolf,

Wat zou je ervan vinden om gebacked te worden en dan limieten te kunnen spelen waar je wat sneller een bankroll kunt opbouwen?
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      SontanaWolf,

Wat zou je ervan vinden om gebacked te worden en dan limieten te kunnen spelen waar je wat sneller een bankroll kunt opbouwen?
      Ik ga daar eerlijk in zijn, het staat namelijk ook in mijn blog en is dus toch voor iedereen te vinden.
      Ik heb ooit een bepaald mooi bedrag gekregen van Yoghi en ben daarmee broke gegaan (door NLHE en dat zou ik dan nu helemaal niet meer spelen, niet door Stud). Natuurlijk klinkt het mooi en zou ik er enorm blij mee zijn omdat ik dan tenminste niet alle centjes moet gaan verzamelen om zo hopelijk ooit met veel geluk terug een roll uit te bouwen, maar aangezien ik al een gefaald heb toen iemand me wou backen weet ik niet of ik zo'n veilige keuze ben daarvoor ;)
    • NBoss
      NBoss
      Bronze
      Ik wil het misschien wat voor je doen maar moet ik natuurlijk eerst iets meer weten..

Hoeveel heb je de vorige keer gekregen en waarom is het fout gegaan?
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Heb je skype? Dan leg ik het zo wel eens uit :)
      Mijn skype is SonataWolf
    • eruk
      eruk
      Bronze
      SontanaWolf,

Als je hem voor 50% backed zodat hij daardoor op 2x zo hoge limieten kan spelen, hoezo wordt zijn roll dan sneller opgebouwd?
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Denk er ook aan dat wanneer je gebacked wordt en ineens op hogere limieten kunt spelen, dat dit best wel eens tegen kan gaan vallen, omdat je een gap hebt tussen jouw spel en dat op de nieuwe limiet. Je moet dus genoeg ervaring hebben om dat te kunnen doen. Die ervaring doe je op door veel te spelen, en gaandeweg bouw je je BR op, en dus kun je een hogere limiet proberen.

Voorkom dus dat je dezelfde fout maakt als bijv. iemand die net even een toernooi shipt en dan ineens van NL25 naar NL200 gaat nu hij de BR er voor heeft, want dat gaat gegarandeerd fout. ;)

Maar wat jullie ook doen, veel succes met Stud ;) Leuk om te zien dat er zo een groepje spelers bij elkaar komt die een minder populaire variant proberen te beaten. ;)
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Bedankt voor de bezorgdheid maar er is hier nog helemaal niks van aan he. Boss stelde gewoon iets voor en ik hoop dat hij me straks toevoegt op Skype (of msn als hij me PM't, mailadres zet ik niet zomaar op forum) zodat we eea kunnen bespreken.
      Verder is het ook niet de bedoeling dat ik hogere limieten zou gaan spelen, maar slechts die limieten die voor mij easy te beaten zijn (wat ik in het verleden al bewezen heb) en die ik dus al gespeeld heb.

Dit gezegd zijnde is het ook helemaal niet zeker dat ik gebackt ga worden, gezien mijn geschiedenis.
    • NietzscheF
      NietzscheF
      Bronze
      [quote]Oorspronkelijk gepost door SonataWolf
      [quote]Oorspronkelijk gepost door NBoss

Nietzsche gaat een 0.25/0.5 video maken dus ik vermoed dat hij op die limiet speelt :)

De iets gevorderde speler moet er profijt van kunnen hebben, daarom is het veel toegangelijker om op dit limiet te gaan spelen. Daarnaast heb ik geen holdem mananger op deze variant.

En brm wise, na mijn slechte maand ooit, moet ik laag beginnen in de hoop dat ik up kan moven en het leuk is dit spel onder de aandacht te brengen.

Video comming soon!
    • NBoss
      NBoss
      Bronze
      als jullie goed hadden gelezen hadden jullie gezien dat sonatawolf op het moment freerolls aan het spelen is om een bankroll bijelkaar te krijgen.. volgens mij gaat het op een laag limit stud grinden wel sneller, zeker als hij in het verleden al hogere limieten heeft gespeeld....
    • NBoss
      NBoss
      Bronze
      haha sorry dat van die freerolls had ik in een ander topic gelezen dus hadden jullie niet kunnen weten..
    • NietzscheF
      NietzscheF
      Bronze
      Heel gedoe om de video op youtube te plaatsen, moet hem eerst converteren, en dat duurt wel ff met Windows Movie Maker. Maar goed, ik zal er mee aan de slag gaan zodat ik hem kan posten.

Hij is wel geupload:

[img]View My Video[/img]
    • NietzscheF
      NietzscheF
      Bronze
      Deel 1 van 3:

• Yoghi
      Yoghi
      Black
      Waarom zulke hyperactieve muziek eronder? Wilde het wel een kans geven maar kon dit niet aan.
    • caroline29632
      caroline29632
      Black
      Bedankt interessante video. Hij is wel een beetje tb;dw.