Hallo

• Boudjeboud
      Boudjeboud
      Bronze
      Hallo ,

Mijn naam is Boudewijn uit Belgie (nee niet de koning) en ik ben een al wat oudere mens die zijn kaartende weg naar het internet gevonde heeft en dit leek me wel een leuke actie om mee te beginnen en wat te proberen. Mijn neefje heeft dit ook ooit gedaan maar die deed dat puur voor de centen. Ik uiteindelijk ook maar hoop toch ook wat op te steken van de mensen hier. Is het erg moeilijk om de Gold status te halen of kan ik ergens terugvinden hoe die puntentelling precies werkt?

Veel succes aan iedereen en misschien tot aan de tafels. Ik heb overigens gekozen voor een account op pokerstars.
  • 5 antwoorden
    • selgae
      selgae
      Bronze
      Welkom hier en veel succes met het bereiken van de goldstatus. Het is te doen al speel ik helaas veel op een andere site die niet gekoppeld is aan PS.
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Welkom!
      Het is prima te doen om de gold status te bereiken.
      Ik speel denk ik zo'n 2 maanden nu en zit pas op NL25, desalniettemin heb ik gisteren de gold status bereikt.
      Gewoon goed de artikelen lezen, coachings bijwonen, videos kijken en vooral je handen posten, dan komt het helemaal goed!!
    • oisterwijk1
      oisterwijk1
      Bronze
      Inderdaad Boudewijn goud halen is goed te doen.Ik speel 10/25 cent op full tilt en ik heb het ook gehaald.Succes ermee!
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      Hallo ,

Mijn naam is Boudewijn uit Belgie (nee niet de koning)
      ja dan kan jij wel zeggen :D (he's alive!!)

Is het erg moeilijk om de Gold status te halen of kan ik ergens terugvinden hoe die puntentelling precies werkt?
      Hoe de puntentelling precies werkt kan je HIER vinden

Gouden status moet niet je doel zijn maar je bereikt die vanzelf (bij mij ongev. 4maanden), zilver bereik je normaal moeiteloos en met bronzen + zilveren artikelen kom je al heel ver,

Succes aan de tafels..
    • Boudjeboud
      Boudjeboud
      Bronze
      Dank jullie wel voor het ontvangst en ook voor de informatie.