PokerStars Silver Star

• DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Ik ben zojuist Silver Star geworden op PokerStars, waarschijniljk niet echt bijzonder...
      Maar ik vroeg me af of er nou echt voordelen aan zitten, dat mensen uit ervaring kunnen zeggen 'dat zou je nou echt eens moeten doen/proberen' met die status?!?!
  • 16 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      is niks aan inderdaad.
      Enige voordeel je punten gaan sneller.
      Wel zou je de vip freeroll moeten spelen
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharkking89
      is niks aan inderdaad.
      Enige voordeel je punten gaan sneller.
      Wel zou je de vip freeroll moeten spelen
      lol, m'n punten gaan sneller zodat er nog sneller niks bijzonders gebeurt :D
      Maar die VIP freeroll klinkt inderdaad wel ok, die probeer ik wel een keertje dan!
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Met die punten kan je uiteindelijk wel iets leuks doen. Kennis van mij heeft net een Wii besteld met zijn puntjes :D
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      altijd leuk.

ik heb maar een boek besteld.

gaat nog niet snel genoeg voor allerlei electronica :D .
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Bij mij gaat er helemaal niks, dusjah :D
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Hoe zit dat nou precies eigenlijk.
      Ik krijg dus 1,5x zoveel FPP, wil dat ook zeggen dat mijn Strategy Points 1x zo snel gaan?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      nope, voor elke 2 FPP ( = base FPP) krijg je 1 Strategypoint.
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Aha, want dit staat dus elders op de site:

PokerStars** 3 Base FPP (VPP) = 1 StrategyPoint

Maar dat verandert dus naar mate mijn status op PokerStars verandert?
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      als je 5000 fpps hebt moet je de turbo takedown spelen. $1.000.000 prisepool en 1 op de 3 mensen komt ITM
    • Pinowww
      Pinowww
      Bronze
      ik hoop volgende maand goldstar te worden op Pokerstars, en ik vond dat silverstar best wel voordelen had.
      Je merkt heel snel dat je FPP's veel sneller omhoog gaan, en ik hou er best wel van om die in de FPP-store uit te geven. Maar ja dat zal ik alleen wel vinden :D
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Pinowww
      ik hoop volgende maand goldstar te worden op Pokerstars, en ik vond dat silverstar best wel voordelen had.
      Je merkt heel snel dat je FPP's veel sneller omhoog gaan, en ik hou er best wel van om die in de FPP-store uit te geven. Maar ja dat zal ik alleen wel vinden :D
      Nee hoor,
      Die Samsung tv van pokerstars is best rielex! En alle kleren die ik er van heb zijn ook rielexed!
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Toch nog maar ff een vraagje.
      Hier staat er ergens op de pagina het volgende:

** a) Op dit moment zijn we bezig met een technische oplossing, zodat je ook StrategyPoints kunt verzamelen door op PokerStars te spelen. De tot dan verzamelde points zul je niet verliezen!

b) Wanneer je 100 Base FPP (VPP) hebt verzameld dan ontvang je 100 extra StrategyPoints en zodra je 500 Base FPP (VPP) hebt verzameld dan ontvang je nog eens 500 StrategyPoints extra.
      Is dit al verouderd?
      Want anders zou ik graag even wat StrategyPoints willen claimen volgens punt b) :D
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ja dat is verouderd, toen kreeg je voor 3 VPP 1 Strategypoint. Is een tijdje veranderd naar 2 VPP voor 1 strategypoint. Tegelijk met die verandering zijn ook die SP bonuses eruit gehaald.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      helaas is mijn stars account niet gelinkt aan pokerstartegy, daardoor loop ik een paar hondered Startegy points achter. :( Ik hoop nog steeds dat dat binnenkort word opgelost

EDIT: ik heb nog niet gestort op stars, als ikde bonuscode invoer bij mijn eerste storting, word mijn account dan gelinkt aan Pokerstrategy?
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Is het ook via hier gedownload, geïnstalleerd en vooral je account via hier aangemaakt? (Dit allemaal nadat je cookies etc. hebt verwijderd.) Anders kan je hem nog gedeeltelijk linken denk ik (zoiets is het bij mij toch), ik krijg geen SP, maar kmocht wel meedoen aan exclusieve pokerstrategy freeroll en kreeg first deposit bonus
    • Pinowww
      Pinowww
      Bronze
      YAY vandaag goldstatus gehaald op stars, en we zitten nog geen eens op de helft van de maand :P :D