Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Kk

• Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Raise preflop is te hoog denk ik.. kreeg men sliderke niet tegoei en tijd was aan het opgeraken :) .

Titan Poker Dirty Dozen "Jackpot Sit N Go" 30/60, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | [color:#C00000]saw showdown[/color]

Button Button (1890)
      SB SB (1050)
      BB (1320)
      UTG [color:#C00000]UTG (1740)[/color]

Preflop: Button is on the Button with K :spade: K :heart:
      UTG raises to 120, Button raises to 480, SB calls 450, 1 fold, UTG calls 360.

Flop (1500) 2 :diamond: A :diamond: 5 :spade:
      SB checks, UTG bets 1260, 2 folds
  • 4 antwoorden
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      360 was denk ik wel goed geweest denk ik.

flop indd easy fold.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      raise preflop naar ~360. C/f flop.
    • Schelles
      Schelles
      Bronze
      Als je bij die dirtydozens preflop na een raise allin gaat (bij lage blinds bedoel ik nu), callen ze 7/10.
      Moet je maar eens proberen ofzo, is natuurlijk geen hoogstaande play maar het lijkt heel fishy & je wordt dan vaak gecalled door allerlei troep.
      En preflop all in met KK tegen A x is natuurlijk altijd leuk:)
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Schelles
      Als je bij die dirtydozens preflop na een raise allin gaat (bij lage blinds bedoel ik nu), callen ze 7/10.
      Moet je maar eens proberen ofzo, is natuurlijk geen hoogstaande play maar het lijkt heel fishy & je wordt dan vaak gecalled door allerlei troep.
      En preflop all in met KK tegen A x is natuurlijk altijd leuk:)
      Aangezien ik met KK zowel preflop als postflop in 95% van de gevallen voorlig kan ik hier beter gewoon raisen imo.. wie hier de intentie heeft preflop een all-in te callen doet dit postflop meestal ook wel. Het verschil is wel dat ik hier 'gemakkelijk' mijn KK kan wegleggen op de flop.. in alle andere gevallen dat er geen A komt, lig ik hoogstwaarschijnlijk voor.