Sessie Review

• elrio
      elrio
      Bronze
      Bij de video's zie ik een video staan over Fixed limit waar makomar een Sessie review doet van Yoghi. Is dit ook niet mogelijk voor SSS. Video zou dan kunnen gereviewd en becommentarieerd worden door leo of sreteb.

Ik zou me alvast kandidaat stellen om een video te maken van een sessie :D

grtz elrio
  • 3 antwoorden
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Video kan je altijd maken natuurlijk.

De video van makomar/yoghi heb ik niet gezien, kan me er ook niet echt een voorstelling van maken. Het lijkt me juist interessant dat je commentaar hoort van de speler, zodat je zijn gedachtengang weet. Als iemand anders commentaar geeft, dan kan hij altijd de situatie verkeerd inschatten oid. Ik zal die video 's opzoeken.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Wat sreteb zegt ^^

Zelf zou ik wel zon sessiereview willen maken, evt kunnen we idd hier wel wat mee gaan doen, moeten we maar ff zien. Als je een vid wil maken van max 20 minuten, met commentaar en een link post kunnen we wel ff overleggen hoe we dat doen. Zoals Sreteb al zei, is het wel belangrijk dat je zelf dingen ook uitlegd tijdens die vid. Wij zouden dat geluid daarna wel weg kunnen halen en zelf die vid inspreken.

Groeten,
      Leo
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Leo258
      Wat sreteb zegt ^^

Zelf zou ik wel zon sessiereview willen maken, evt kunnen we idd hier wel wat mee gaan doen, moeten we maar ff zien. Als je een vid wil maken van max 20 minuten, met commentaar en een link post kunnen we wel ff overleggen hoe we dat doen. Zoals Sreteb al zei, is het wel belangrijk dat je zelf dingen ook uitlegd tijdens die vid. Wij zouden dat geluid daarna wel weg kunnen halen en zelf die vid inspreken.

Groeten,
      Leo
      Oke, bij deze ben ik van plan om een video te maken van zo'n 20 minuten dan met commentaar. Wanneer dit echter zal zijn weet ik nog niet.

grtz elrio