Win 1 van de 5 backdeals voor de Battle of the Donkeys!!!

• Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Aanstaande zondag is de finale van de Battle of the Donkeys. Het zal de laatste 100K Gtd zijn die meetelt voor de ranglijst en jij kunt erbij zijn!

Hoe kun je een backdeal winnen?

Geef in deze thread aan waarom ik jou zou moeten kiezen voor een backdeal. Vermeld dus je motivatie en indien beschikbaar je resultaten. Maar nog belangrijker: Ik zal vooral kijken naar je inbreng in de community, hetzij in het algemeen of bijv. posten van handen. Vermeld hier dus zeker iets over!!

Periode en Uitslag

Vanaf nu kunnen jullie in deze thread je motivatie plaatsen tot en met zondag 9.00 uur. Hierna zal ik de 5 winnaars bekendmaken.

Let op!!! Wanneer je tot de 5 winnaars behoort zul je nog wel eerst je deelname moeten bevestigen in DEZE THREAD!!! Pas daarna zal ik het geld overboeken.

Succes!
  • 13 antwoorden
    • Schelles
      Schelles
      Bronze
      Ik zou de 100 k graag nog eens spelen, ik heb hem al 1 keer meegedaan en ik ben er toen uitgegaan na een aantal bad beats & ik zou graag nog eens een herkansing willen. Vooral ook om de sfeer rond het toernooi mee te kunnen beleven.

Maar ik moet toch ook ver kunnen geraken, ik heb al een aantal toernooien gewonnen( waaronder de 3 PLH rebuy op titan vorige week)
      Maar echte grote toernooien zoals de 100 k heb ik dus nog maar 1 maal gespeeld, ik zou er dus graag meer spelen:)

Na de coaching maandag ga ik ook tijdelijk stoppen wegens de examens, het zou dus leuk zijn de 100k te mogen meespelen als een soort van tijdelijke afsluiter :)

Edit: ik heb net gelezen dat de inbreng in het forum ook belangrijk is, daarom nog snel dit. Ik lees het forum dagelijks door en probeer toch regelmatig iets te posten, de meeste zullen me wel kennen denk ik :)
    • Pinowww
      Pinowww
      Bronze
      http://www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Pinowww/poker/results/FE8261F161E94D1BA6FB29811CB73B62.html?t=2

Hierboven zijn mijn stats op pokerstars toernooien.

Mijn volledige motivatie waarom ik gebackt zou willen worden:
      Ik vond de afgelopen keren 11$ uit mn eigen zak op een zondagavond nooit interessant genoeg om altijd heel serieus voor te spelen.
      De eerste keer dat ik meedeed won ik een wedstrijd (artikel schrijven over beginfase van een toernooi) op PS. Toen ik dit gewonnen had deed ik er ook echt alles aan om goed te proberen te spelen. Ik won toen 68$ (denk ik).
      En waarom? Ik was supergemotiveerd, mensen stonden te railen aan mijn tafel en het ging me niet meer om die 11$ maar om een superervaring. Ik zou gewoon nog een keer serieus de 100K willen spelen en ik weet zeker dat dit gaat lukken als ik in een team zit.

Bij het posten van handen ben ik de laatste tijd heel actief op no limit BSS en het zou me niks verbazen als ik de coach ook zijn neus uitkom :P .
      Ik ben denk ik ook maar 1 van de weinig gekken die al zijn bijzondere handen in een word bestand bijhoudt, zodat ik dit later door kan lezen (32 paginas afgelopen 3 dagen alleen). Als ik nog twijfels heb post ik ze meestal.

Ik maak een belofte: als ik gebackt wordt en in een team kom zal ik er alles aan doen wat in mijn vermogen ligt om een goed resultaat te behalen.

Grtz,
      Remco

P.S. Ik ben meer geinteresseerd in een teamplaats dan in een backdeal. Als er geen teamplaats meer beschikbaar is dan is het misschien beter, als het erom gaat spannen, om de backdeal beschikbaar te stellen aan iemand anders dan ikzelf.
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      je kan je handen ook in elephant of de universal replayer tergugkijken

scheelt je veel werk;)
    • Roodbaars1986
      Roodbaars1986
      Bronze
      ik zou de 100k graag nogmaals willen proberen na helaas 2 slechte resultaten.
      de 1ste keer net buiten money scheelde 150 plaatsen :(
      de 2de keer ruim buiten money door een QK push die ik helaas verloor.

Waarom zal ik willen meespelen / of in aanmerking komen:

Mijn motivatie is eigenlijk vrij simpel:

ik wil spelender wijs steeds meer leren over het spelen van grote toernooien zoals de 100k.
      Ik leer tegenwoordig een stuk meer met betrekking tot het onder andere spelen van sit and gó tournaments en het spelen van 0.50 cent rebuy toernooien op titan.
      Ik ga slimmer met de fases om terwijl ik hier in het verleden gewoon simpelweg teveel fouten heb gemaakt.
      Deze wil ik graag uit mijn spel krijgen en dat doe ik door het spelen van genoeg toernooien en daar is de 100k uiteraard bij welkom.

Dus bij deze een stukje motivatie / gedachtengang erachter.

Peace
    • MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      Als ik al een keer een toernooi speel, dan ga ik er ook voor (tijd er voor vrij maken, concentratie en voorbereiding vooraf, geen afleiding tijdens het spelen (behalve zo nu en dan The Rail).

Gezien de duur van een toernooi en vooral ook het (late/vroege) tijdstip kan ik dit maar een enkele keer doen. En op zo'n moment wil ik wel graag "ergens" om spelen. De eer om gebackt te worden en te proberen te winnen is me dan liever dan de geldprijzen, maar ik speel dan wel graag een substantieel en interessant toernooi en niet de zoveelste freeroll of lage buyin.

De eerste keer dat ik de 100k GTD meemocht doen was met een backdeal (waarvoor grote dank). Helaas kreeg ik toen nauwelijks speelbare handen (SHC adept), maar heb er toch nog een plek in het midden van het veld mee weten te halen. MAr het was wel een machtig mooie ervaring.

Ondertussen heb ik het Limit spel (op het forum kennen ze me nu wel, geloof ik) wel aardig onder de knie (nog veel te leren, net zilver bereikt, dus nog voldoende in Ned/Dui beschikbaar) en probeer nu ook wat meer de MTT's te doorgronden.

Succes met de keuzes, de voorbereiding het alvast met het toernooi!

Mark
    • MiXzZ
      MiXzZ
      Bronze
      Hey,

Motivatie eerst maar de reden waarom ik graag mee wil doen:
      Ik heb pas 1x meegedaan met de battle of the donkeys (vorige week). De keer daarvoor had ik ook een backdeal gewonnen vanwege de handen die ik gepost had in het SSS forum. Maar helaas ik had het pas door dat ik die backdeal gewonnen had toen de zondag al voorbij was (erg druk met dingen regelen voor mn stage).

Ik zou deze keer graag mee willen doen omdat ik het vorige week erg leuk vond. Gewoon een vrij collosale MTT spelen op internet met de pokerradio aan op de achtergrond zodat ik ook weer eens wat nederlands hoor. Ook wil ik graag wat meer ervaring opdoen met MTT op het internet. Omdat mijn bankroll nog niet echt groot is (~$110) kan ik me alleen maar inschrijven voor MTT waar op een soortgelijk niveau wordt gespeeld als bij battle of the donkeys. Het is toch heel anders dan de live MTT (stukken kleinere) waarin ik tot nogtoe gespeeld heb.

Ik denk dat het me vorige battle of the donkeys on nodig chips gekost heeft in de early stage dat ik dacht dat ik mensen uit een pot kon spelen omdat ze obviously niks gehit hadden. Dus ik zou het graag nog een keer beter overdoen!

Ervaring/prestaties:
      Ik heb live al verschillende MTT gespeeld en ik doe het meestal best goed (sorry ik heb er geen stats voor bijgehouden maar ik win meer dan dat ik verlies. Locally vinden ze me een shark) en ik vind het ook erg leuk. Ik speel altijd om te winnen (dus niet voor de bubble) en zal dus constant actief bezig blijven met chips verzamelen.

Ik moet eerlijk toegeven dat mijn ervaring met online MTT niet heel groot is en dat is best wel een nadeel. Live en online verschillen behoorlijk. Echter ik leer erg snel en ik heb er nooit moeite mee mijn eigen fouten te erkennen en er van te leren. Ik heb al behoorlijk geleerd van de battle of the donkeys van de vorige week. Ik had de early game behoudender moeten spelen maar wel op dat moment de coinflips moeten opzoeken (dat deed ik nu ook al maar ik probeerde ook enkele steals wat dus echt onmogelijk was op mijn tafel).

En met die coinflips opzoeken bedoel ik dus ook echt doen en ook all-in durven te gaan met goede handen. Zelfs pre-flop. De essentiele hand waarop mijn toernooi de vorige keer stukliep was QQ ik reraisde voor de flop behoorlijk waarna ik gecalled werd. Er kwam een aas op het bord en toen zag ik de nattigheid al hangen maar ik moest een cbet plaatsen. Ik kwam daar tot de conclusie dat mijn preflop bet in verhouding tot de stack van mn caller te groot was. Nu moest ik door mijn cbet zijn allin ook callen en verloor ik zelf de helft van mn stack. Ik had hem beter preflop all-in kunnen zetten zodat al het geld erin ging toen ik met mijn QQ voorstond op zijn A9. Hierna was ik short stacked en toen ik in de BB trips flopte liep ik helaas tegen een fullhouse aan (ook geflopt).

Een ander voordeel denk ik door mijn lange poker ervaring (bijna 3 jaar nu) is dat ik niet in pech geloof. Als je slechte handen krijgt in een MTT kun je nog steeds voldoende spel maken om chips erbij te verdienen. En het komt zelden voor dat je echt helemaal niks krijgt. Het gaat er gewoon om de handen die je speelt zo rendabel mogelijk te spelen. Ik zal dus niet snel gaan klagen over bad beats en koude kaarten. Dit is mijns inziens een enorm psychologisch voordeel ten opzichte van mensen die bv met JTs all in pushen omdat ze volgens eigen zeggen "toch geen kaarten krijgen".

Een ander niet te onderschatten voordeel dat ik momenteel heb en dat niks met mijn ervaring te maken heeft is het feit dat ik in een andere tijdzone leef. Battle of the donkeys is voor mij gewoon smiddags, ik zal dus niet moe worden in de loop van het toernooi en hierdoor fouten maken !

Wat heb ik voor de community gedaan om de backdeal te verdienen:
      Ik ben zelf erg tevreden over de manier waarop ik mijn handen post in het SSS forum. Ik plaats er niet zo heel veel (1-3 per sessie) maar ik zorg ervoor dat het allemaal uitzonderlijke situaties zijn waar ik echt tegen problemen aanliep die volgens de basis strategie niet voldoende waren uitgediept.

Ik stel dan ook altijd concrete vragen in mijn post over de hand met suggesties van hoe ik hem anders zou kunnen spelen en waarom. Verder probeer ik ook te posten op andere forums met relevante vragen/opmerkingen maar vanwege mijn vrij korte online ervaring kan ik nog niet echt tips geven. Ik hoop dus meer mensen te helpen door vragen te stellen die voor iedereen interessant kunnen zijn :D .
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Hoewel ik vorige week met men eigen buy-in en veel goede handen het toch verprutst heb, wil ik nog maar eens proberen een backdeal te veroveren.

Waarom zou ik op zo'n laat uur, met zo'n groot deelnemersveld en met zulk een enorme prijzenpot mogen meestrijden in dit geweldige toernooi?
      Eerst en vooral is het late uur voor mij geen enkel probleem. Zoals ik bij mijn eerste deelname bewezen heb kan ik relatief geconcentreerd blijven tot vrij diep in de nacht. Ik ben gewoon van 's nachts te leren en heb zelfs het gevoel dat ik dan geconcentreerder ben dan overdag.

Kan de Wolf zich wel onderscheiden in zo'n groot deelnemersveld? Ik denk van wel. Heb mij afgelopen weken bijna iedere keer (3 op 8 deelnames) kunnen plaatsen in de grote freerolls op Stars (top 100 van 5000 tot 12000 deelnemers) en mag dus deelnemen aan de 2K freerolls. Het is dus zeer zeker mogelijk dat ik een groot veld kan outlasten en diep kan geraken.

Ben ik een kans op zoveel geld wel waard als freerollspeler? Ik ga zeker niet beginnen stressen als er veel geld op het spel staat, hoewel ik zo'n payout idd niet gewoon ben. Als ik poker heb ik maar 1 doel, en dat is de eerste plaats. Daarom kijk ik ook nooit naar de pay-out structuur lager dan die van de Final Table. Natuurlijk weet ik dat ik ongeveer 2 uur zal moeten spelen om ITM te komen maar hoeveel spelers dat exact zijn weet ik niet. Mijn enige referentie op dat vlak zijn de spelers aan mijn tafel en het feit of we hand voor hand beginnen te spelen of niet.

Waarom ik dan? Er zijn slechts vijf plaatsen zie ik, terwijl er waarschijnlijk veel kandidaten zijn. Ik heb aan bijna elke wedstrijd deelgenomen, vooral om zo goed te weten te komen wat ik zelf kan/weet en wat niet. Het feit dat ik al enkele keren uitgekozen ben is een mooie extra. Bij mijn eerste deelname werd ik 999e van het totale veld. De volgende 3 keer wist ik niet ITM te komen.
      Was die eerste keer dan beginnersgeluk? Misschien wel. Toch ben ik eerder geneigd te zeggen dat dit niet zo is. Natuurlijk zal ik dit zeggen omdat ik mezelf wat wil aanprijzen om zo te mogen deelnemen. Maar in mijn eerste deelname had ik 1 gelukje nodig, maar dit bepaalde niet de rest van mijn toernooi aangezien het slechts voor een klein deel van men stack was. Tweede en vierde keer had ik pech/ geen geluk op de beslissende momenten. Over mijn derde deelname ga ik zwijgen want daar speelde ik gewoon bagger omdat ik nog een ander toernooi aan het spelen was waar ik vrij diep in ging geraken (ware het niet voor de bad beat aan het eind). Vorige week wist ik dan heel goed te starten maar had k toch te veel andere dingen aan mijn hoofd waardoor ik het niet wist waar te maken

==> Aan de aandachtige lezers, dit is inderdaad deels een gerecycleerd betoog van enkele weken terug, maar dit komt omdat ik in de examen-blok zit en ik niet zo heel veel tijd heb. Wel studeer ik nooit op zondagavond en kan ik dan wel nog eens doorgaan. Ik hoop dat dit niet wordt afgestraft, maar zou het wel begrijpen

Groetjes en veel succes.
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      Waarom ik een backdeal verdien voor as zondag?

Ten 1e sta ik op dit moment nog steeds bovenaan in het algemeen klassement voor de battle of the donkeys over mei. Je begrijpt dat ik hoe dan ook mijn plaats wil vasthouden, en aangezien dit de laatste zondag in mei is, ben ik extra gebrand op een goede klassering, omdat dit automatisch inhoudt dat ik bij de eersten blijf (ik weet eigenlijk niet eens wat we daarmee kunnen winnen, maarja competitie is altijd leuk).

Daarnaast ben ik een zeer betrokken actief lid van onze community. Ik ben eigenlijk dagelijks in het forum te vinden om te lachen, te klagen, handen te lezen en te posten en indien nodig om mensen te helpen. Mjin laatste bijdrage is het aanwakkeren van de vertaalwoede onder PS leden die hier ook het nieuws haalt en die de community een boost kan geven als straks alle artikelen zijn vertaalt.

Ik ben community lid vanaf (bijna) het eerste uur, ik voel me hier thuis (waar anders wil iemand mij interviewen:D ) en ik wil gewoon erg graag die wedstrijd winnen.

Dit bij elkaar zou een reden kunnen zijn om mij een backdeal te geven.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Sorry, was idd een fout, maar de eerste 5 ontvangen een backdeal voor de Battle of the Donkeys, net zoals bij de Titan League.
    • selgae
      selgae
      Bronze
      Dus als ik na aanstaande zondag bij de eerste 5 sta krijg ik een backdeal??? Ga liever voor een T-shirt :D .
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Ga liever voor een T-shirt

Hmmm, zojuist iets kunnen regelen. Hou het nieuws vanavond in de gaten! :D
    • selgae
      selgae
      Bronze
      Je bent goed bezig Sharp ;)
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Morge!

Verrassing! Alle ingezonden motivaties hebben een backdeal gewonnen voor vanavond! Dit heeft te maken met een andere "promotie" die straks op het nieuws zal komen.

Let op!!!!!

Je dient wel eerst je deelname te bevestigen in DEZE THREAD. Indien je PokerStars account nog niet in de lijst staat in die thread, dan dien je deze erbij te vermelden. Hierna zal ik de buy-in overboeken.

De winnaars:

Schelles
      Pinowww
      Anunaki
      Roodbaars1986
      MCRaia
      MiXzZ
      SonataWolf