AJ had ik meer moeten betten

• marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      ok zo vroeg hoor je niet te raisen.
      en had mijn flopbet niet te groot gemaakt om eventueel nog weg te kunnen. ik zat tenslotte wel tegen 3 tegenstanders.
      maar was de turnbet groot genoeg.

of was potcontrol op de turn misschien wat geweest. had hem al eerder rare calls zien maken.

Poker Room skin
      No Limit Holdem Ring game
      Blinds: $0.15/$0.30
      10 players
      Converter

Pre-flop: (10 players) Hero is UTG+2 with A J
      UTG folds, UTG+1 calls, Hero raises to $1.5, MP1 calls, 2 folds, CO calls, 3 folds, UTG+1 calls.

Flop: A 7 :10d ($6.45, 4 players)
      UTG+1 checks, Hero bets $4, 2 folds, UTG+1 calls.

Turn: 4 ($14.45, 2 players)
      UTG+1 checks, Hero bets $10, UTG+1 calls.

River: 7 ($34.45, 2 players)
      UTG+1 checks, Hero checks, Hero folds.

Results:
      Final pot: $34.45
      UTG+1 bet 15.50 collected 32.95 net 17.45 shows Kd 2d

hierna had ik overigens lichte tilt en heb de overige dollars tegen een setje weggeknald. (tilten :D )
  • 4 antwoorden
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      ik snap niet hoe je kunt folden als je checked????

anywayz.. ik denk dat je goed gespeeld hebt. Het is een goede hand als UTG een fish is. Als de river een brick was had ik hem geshoved.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      nh, op de flop en turn moet je protecten tegen draws, de river complete die en je haalt geen value meer uit slechtere handen dus checkbehind!

hij foldt wss tijdens de showdown zogezegd ;)

groeten
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Wanneer je multiway zit met top pair moet je net meer betten. De flop is drawy dus bet gewoon ~5.5$ ofzo.
      Verder nh :)
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      ok maar vond de spelers die na me kwamen wel gevaarlijk durfde daardoor waarschijnlijk niet meer te betten. AK is wat dat betreft makkelijker. Bij AJ weet je dat als je gecalled wordt door AK of AQ je achterstaat.

mijn waarschijnlijk slechte gedachtengang was misschien ben ik beat door 1 van de callers. als ik dan niet te veel inzet verlies ik niet te veel en kan ik nog weggooien.

en de fold was gewoon toen de kaarten geshowed waren. hanconverters voor mansion zijn kut.

hij had trouwens K2 van ruiten, dus de nutflushdraw :D