0,1/0,2 FL AKo

• MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      0,1/0,2 Fixed-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.49 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with A:heart: , K:club: . CO posts a blind of $0,10.
      UTG+1 calls, UTG+2 folds, MP1 calls, MP2 calls, Hero raises, CO calls, BU folds, SB calls, BB folds, UTG+1 calls, MP1 calls, MP2 calls.

Preflop standaard, raise volgens SHC. Veel callers.

Flop: (13,00 SB) 4:diamond: , 4:club: , 9:club: (6 players)
      SB checks, UTG+1 checks, MP1 checks, MP2 checks, Hero bets, CO raises, SB folds, UTG+1 calls, MP1 folds, MP2 calls, Hero calls.

Na 4x check besluit ik te betten vanwege overcards en omdat de flop niet echt iemand lijkt te helpen. Tegen een 4 heb ik geen kans meer, al het andere wel.

Turn: (10,50 BB) 6:club: (4 players)
      UTG+1 checks, MP2 checks, Hero checks, CO bets, UTG+1 folds, MP2 calls, Hero folds.

De turn complete de flush draw. M'n check is zwak maar wat kan ik doen? Bet met de CO achter me?

River: (12,50 BB) 7:club: (2 players)
      MP2 bets, CO calls.

Final Pot: 14,50 BB

Results follow (highlight to see):
      MP2 shows a flush, queen high (Ad Qc)
      CO shows three of a kind, fours (Ks 4h)

MP2 wins with a flush, queen high (Ad Qc)
  • 5 antwoorden
    • henne007
      henne007
      Bronze
      turn moet je callen, je hebt de second nut flushdraw.
      flop bet is close denk ik.
      ik denk dat ik c/c speel.
      turn moet je dan zeker c/c spelen,
      en river raise/call ik
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik zou hier geen cbet maken op de flop, ze folden toch nooit allemaal, en zeker een betere hand niet.

Turn is je check wel goed natuurlijk na de raise van CO, je moet hier alleen wel een bet callen omdat je de K hebt, dus de 2nd nutflushdraw, en daarvoor heb je de outs om te callen.
    • MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      Flop bet levert natuurlijk wat dead money in de pot op. En als er vervolgens een A of K valt op latere straat, sta ik er beter voor.

Op de turn had ik gecalled als MP2 gefold had. Nu blijven er 2 over waarvan 1 sterkte blijft laten zien (en dus iets heeft, mogelijk ben ik drawing dead).Wellicht discount ik hier gewoon te veel (en te snel).
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Standaard maken we alleen continuation bets tegen 2 mensen of minder, met 3 of meer wordt het namelijk niet meer profitabel als je niks hebt. Je kunt dan beter op odds/outs verder spelen.

Je discount daar veel te veel, 1 out discounten is wel het meeste dat je daar kunt doen eigenlijk, wanneer de laatste valt heb je bijna altijd de beste hand, wanneer die niet valt kun je makkelijk folden. Omdat MP2 callt moet je juist eerder geneigd zijn om te callen, misschien heeft hij ook wel een klaver waardoor je meer kunt winnen op de river als je hit.
    • MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      Continuation bet heb ik nu door.
      Zal hier beter opletten, net als op outs...

Dank!