Over de startkapitaal

• gekknoo
      gekknoo
      Bronze
      hallo,

Ik moest een foto van mijn id en een foto van een rekening of dergelijke maken voor de controle van mijn naam en adres maken en opsturen, dit heb ik inmiddels al gedaan maar ik heb de startkapitaal nog niet ontvangen, ik heb al emails gestuurd van dat ik telkens maar niks krijg maar krijg geen reactie terug, hoe zit dit nou ?

P.S. Ik had me wel geregistreerd bij Full Tilt, als het mogelijk zou zijn zou ik het in pokerstars kunnen ontvangen ?
  • 7 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hoi,

wanneer heb je de ID opgestuurd?
      Je krijgt in principe geen ontvangst bevestiging van deze opgestuurde ID. Als alles goed is krijg je over t algemeen na 48 uur je startkapitaal.
    • gekknoo
      gekknoo
      Bronze
      Ik had mijn id al een tijdje terug opgestuurd,
      toen kreeg ik een mail terug van dat ik een foto van een rekening of dergelijke moest maken zodat ze mijn naam en adres konden controleren en die heb ik een paar weken geleden opgestuurd,
      maar omdat ik het nog niks had ontvange had ik het afgelopen woensdag opnieuw gestuurd
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      ok, ik zal zo even navraag voor je doen.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      ik heb even voor je nagevraagd:

je full tilt account is niet aan pokerstrategy gekoppeld maar aan een andere affliate. Je kunt je startkapitaal alleen ontvangen aan een account die ook aan pokerstrategy gekoppeld is.
      je hebt misshcien wel al een ticket van support ontvangen, dit kun je HIER checken, er staat dan rechts in beeld: "you have 1 new ticket"
      mocht je nog geen ticket van support ontvangen hebben, moet je op diezelfde pagina even een ticket aanmaken (in het engels). leg daar even de situatie uit waarschijnlijk kun je dan je startkapitaal op een andere pokerroom ontvangen die je dan aanmaakt via onze bonuscode. Maar dat zal verder uitgelegd worden in het ticket.
    • gekknoo
      gekknoo
      Bronze
      hallo,

ik zie nergens you have 1 new ticket staan, en waar kan ik dan een ticket aanmaken? ik zie het nergens staan

alvast bedankt voor de moeite,
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      tickets kun je HIER aanmaken. Rechts staat: een linkje "een nieuw ticket aanmaken"
    • gekknoo
      gekknoo
      Bronze
      Oke dankjewel