Pocket 10's

• BrightNet
      BrightNet
      Bronze
      Poker Room skin
      No Limit Holdem Ring game
      Blinds: $0.05/$0.10
      9 players
      Converter

Pre-flop: (9 players) Hero is BB with T T
      UTG calls, 3 folds, MP3 raises to $0.2, 3 folds, Hero calls, UTG calls.

Flop: J 3 7 ($0.65, 3 players)
      Hero checks, UTG checks, MP3 bets $0.1, Hero raises to $0.6, UTG folds, MP3 calls.

Turn: 5 ($1.85, 2 players)
      Hero checks, MP3 checks.

River: 8 ($1.85, 2 players)
      Hero checks, MP3 checks.

Results:
      Final pot: $1.85

MP3 was een echte maniak, in de 20 minuten ervoor 3 keer z'n complete stack kwijt met bottom of middle pair tegen flush, straight, etc..

Na z'n call op de flop wist ik niet goed meer waar ik stond, de turn check ik daarom. Op de river check ik ook omdat ik het idee had dat ik enkel gecalled (of geraised) zou worden door een hand die me verslagen had.

Te passief?
  • 2 antwoorden
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Ik zou turn betten, het lijkt er het meest op dat ie aant drawen is...

Kbedoel, als preflop raiser een minbet maken op de flop is zeer zwak, ook al called hij dan nog uw raise, meestal sta je hier nog voor... tenzij hij graag slowplayed.

Anyway, ge checkt hier de turn voor potcontrol, wat op zich ook niet zo slecht is, maar na die check behind op de turn van villain zou ik toch nog es betten op de river.
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      lol kan ik het weer opnieuw schrijven. dacht dat het 6 handed was. verhaaltje af en ik zie dat het FR is. duh

een minraise is een domme raise. meestal is dit met een heel klein paar of met een hoge suited connector of one gapper, 22 tot 55 of T9 QT , iets in die richting.
      zeker als een maniac het doet ga ik voor de hoge SC.
      als ik zoals in dit geval een redelijk paar heb, zal ik hem zeker raisen. dat ik OOP zit maakt me dan nix uit. na een halve pot contibet zullen de meesten wel folden, als ze maar een op de 3 keer folden speel ik al quitte.

ik had hier naar 70/80 cent geraised, eerder naar 80 omdat ik vanuit de blinds moet spelen.

op de flop zou ik , zoals gespeeld, iets meer geraised hebben. ik raise meestal 2.5/3 tot 4 keer zijn raise (naar gelang mijn hand en tegenstander) + de pot.
      aangezien je al aangaf dat dit mannetje graag om stacks speelt zou ik op de flop er $1 van gemaakt hebben.

check op de turn voor potcontrole.... mja tegen een goede tegenstander zeker... maar tegen een maniac? stel dat hij een Ad heeft en de turn is ook een d...

maar zoals gespeeld, netjes...
      na zijn check op de turn zou ik zeker een valuebet gemaakt hebben op de river. wederom tegen deze tegenstander die bereid is met middle en laag paar te betalen, zelfs een Ahigh zou hier gecalled kunnen hebben vanwege je (zwak uitziende maar doordachte) check op de turn.