Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

0,1/0,2 FL QQ vs A+ draws on flop

• MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      0,1/0,2 Fixed-Limit Hold'em (10 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.49 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is UTG with Q:heart: , Q:diamond:
      Hero raises, UTG+1 calls, UTG+2 3-bets, 5 folds, SB calls, BB folds, Hero caps, UTG+1 calls, UTG+2 calls, SB calls.

Flop: (17,00 SB) 9:club: , A:heart: , 7:spade: (4 players)
      SB checks, Hero bets, UTG+1 calls, UTG+2 raises, SB folds, Hero calls, UTG+1 calls.

Te veel spelers in de pot voor een cbet op deze flop. En dan call ik de raise ook nog...

Turn: (11,50 BB) 6:diamond: (3 players)
      Hero checks, UTG+1 checks, UTG+2 bets, 2 folds.

Met alle draws en de grote waarschijnlijkheid achter te liggen fold ik m'n dames.

Final Pot: 12,50 BB
  • 3 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      cbet ben ik ook niet echt zeker van, ik denk dat ik hem niet zou maken

De call kun je wel maken, je krijgt odds van 22:1 voor de volgende kaart, dat is wel genoeg om te callen voor 2 outs.

Turn zou ik ook folden ja, geen goede odds meer en lijkt erop dat hij een A heeft.
    • MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      Net geleerd, niet cbetten tegen 3 of meer tegenstanders ;)

Outs zijn op de turn niet veranderd, zou ik dan niet toch +EV moeten callen?
      Al is de kans op een straight wel groter nu en dan zijn zelfs m'n 2 outs er niet meer. Hum, dat is het dus...
    • Classical
      Classical
      Bronze
      De odds zijn op de turn wel veranderd, zelfs zonder de straatmogelijkheid:

Flop: na jouw bet, de call en de raise zitten er 21 SB in de pot, en je call kost nog eens 1 SB. bovendien kan je verwachten dat UTG+1 nog eens callt, in totaal dus 22:1 (jouw eerste bet is nu deel van de pot, die is niet meer van jou).

Op de turn krijg je 12.5:1, beduidend minder dus.