5nl - QT - Toppair op drawflop - krijg een shove op brickturn

• ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      0,02/0,04 No-Limit Hold'em (5 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with Q:spade: , T:diamond:
      MP3 calls $0,04, Hero calls $0,04, BU calls $0,04, SB calls $0,02, BB checks.

De limp heeft een reden waar ik het nu niet over wil hebben.

Flop: ($0,20) Q:heart: , 6:diamond: , J:diamond: (5 players)
      SB checks, BB checks, MP3 checks, Hero bets $0,18, BU calls $0,18, 2 folds, MP3 calls $0,18.

cbet

Turn: ($0,74) 5:club: (3 players)
      MP3 checks, Hero bets $0,66, BU raises to $2,36 (All-In), MP3 folds, Hero calls $1,70.

de turn complete eigenlijk helemaal niets. Behalve luckys. Er liggen aardig wat draws dus is deze call ok?

River: ($5,46) 8:heart:

Final Pot: $5,46
  • 9 antwoorden
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      cbet is niet echt de goede benoeming.

vind dat je op de turn gewoon beter kunt checken. je bet op de flop is goed, daarmee worden de tegenstanders minder.
      op de turn krijg je waarschijnlijk niemand weg.

op de lage limieten gaan ze toch door.
      denk dat je zeker bent verslagen na de allin. meestal is dit hier niet een bluff.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Ik wil niemand weg krijgen ik bet voor value.... -__-'

waarom zou ik checkken op de turn als de flop allerlij draws geeft?
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Limp preflop wil je het niet over hebben? :p Daar breng je jezelf mee in de problemen, weet je zelf toch ook wel?
      Flopbet is ok.

Die turn is standaard een check/fold situatie voor mij, hier stop ik geen geld meer in tegen twee tegenstanders.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      je moet checken omdat je op belachelijk lage limieten speelt.

als ze hier een gutshot ruiken dan gaan ze er echt wel voor. natuurlijk hoor je ze er voor te moeten laten betalen en slechte odds geven.

maar het woord odds kennen de meesten op deze limieten niet. dus ik speel hier met top pair voor pot control.

je kunt tenslotte net zo goed tegen 6J zitten aan te kijken.

ze zijn onvoorspelbaar voorspelbaar hier.

maar kben benieuwd naar je experiment. al zijn de lage limieten daar wel een aparte plek voor.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Ja het cared me vrij weinig dat ze het begrip odds en outs niet kennen. Juist het feit dat ze wel voor hun gutshot gaan levert mij een mogelijkheid om geld te verdienen. Als ik check voor potcontroll geef ik ze een gratis kaart. Hitten ze hun straight op de river ben ik dood en moet ik folden en als ze het niet hitten folden zij op elke valuebet. Dus moet ik de turn wel betten en in het geval dat de river een gevaarlijke kaart brengt denken over folden.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      volgens mij hier gewoon een verschil in stijlen denk ik :D .
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      volgens mij maak jij een denkfout.

Wat is het meeste +EV???

waarom ben jij bang om de turn te betten? Wat denk je dat er gaat gebeuren op de river dan?
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      De bet op de turn is ok, je zit multiway op een drawy board dus je wil wel beschermen. Maar na de turnraise is dit een fold: turnraises zijn veel, veel vaker een monster of sterke hand dan een draw, zeker in deze situatie waar je multiway zit en de actie veel meer betekent wat ze lijkt te betekenen. Je hebt enkel top pair medium kicker, en dit soort actie kan je hand niet verdragen.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      ok bedankt.