44 callen op river of raisen

• marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      Poker Room skin
      No Limit Holdem Ring game
      Blinds: $0.15/$0.30
      9 players
      Converter

Pre-flop: (9 players) Hero is Button with 4 4
      UTG folds, UTG+1 calls, 4 folds, Hero raises to $1.5, 2 folds, UTG+1 calls.

Flop: 2 K 7 ($3.45, 2 players)
      UTG+1 checks, Hero bets $2.5, UTG+1 calls.

Turn: J ($8.45, 2 players)
      UTG+1 checks, Hero checks.

River: 4 ($8.45, 2 players)
      UTG+1 bets $5, Hero calls.

Results:
      Final pot: $18.45
      Hero bet 9 collected 17.55 net 8.55 shows 4h 4s
      UTG+1 lost 9 shows Ad As
  • 4 antwoorden
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Ik zie dat villain een rasechte donk is die zijn AA verschrikkelijk slecht speelt... Dus ik ga ervan uit da ge daardoor denkt er meer uit gehaalt te kunnen hebben indien je de river zou hebben geraised?

Ik denk dat een call hier de beste optie is, als je raised zal in de meeste gevallen enkel iemand met een flush u callen...
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      ja indd maar ik denk dat veel spelers hun flush indd ook zo zouden hebben gespeeld.

had ik die 4 niet gehit was het ook een fold geweest voor mij. maar vond dat ik showdownvalue had.
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      goed gespeeld, vanuit late is een pair een raisinghand voor mij, en een limper verwaarloos ik. (maar let op, deze limper is vanuit utg dus idd een goede contibet en checkbehind op de turn)

ik denk niet dat een flush in je tegenstanders range zit. een utg limp is meestal een klein paar of een hoge slowplay.
      met een sc is een limp utg niet echt slim en ik ga er dan ook niet vanuit dat hij met een sc gelimpt heeft. (ik ken de tafel niet, als er veel gelimpt word is het niet zo slecht om eens in de zoveel handjes een limpje te maken met sc, maar niet vanuit utg).
      de river kan je dus mijn inziens raisen. een K zou evt wel gecalled hebben of een ander middle pair.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Het lijkt me waarschijnlijker dat hij een Kx combinatie heeft dan een flush. Ik raise hier altijd voor value. Verder nh :)