.25/.5: QJo BB multiway pot

• MiXzZ
      MiXzZ
      Bronze
      0.25/0.5 Limit Holdem
      9 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG PunisherMark ($10.45)
      UTG+1 Pegleg87 ($2.75)
      MP1 mediumchicken ($16.50)
      MP2 Str3tchman ($12.15)
      MP3 Tyler Durden937 ($2.25)
      CO welpus ($6.45)
      BTN ncidstr8 ($16.25)
      SB mingo27 ($18.75)
      BB Hero ($7.15)

Pre-flop: (1.4 SB, 9 players) Hero is BB J:heart: Q:diamond:
      3 folds, Str3tchman calls, Tyler Durden937 calls, welpus calls, ncidstr8 raises, mingo27 calls, Hero calls, Str3tchman calls, Tyler Durden937 calls, welpus calls

Flop: 5:spade: J:spade: 8:diamond: (12.0 SB, 6 players)
      mingo27 checks, Hero bets, Str3tchman raises, Tyler Durden937 calls, 1 fold, ncidstr8 calls, mingo27 folds, Hero calls

Turn: 3:spade: (10.0 BB, 4 players)
      Hero checks, Str3tchman bets, Tyler Durden937 raises, 1 fold, Hero folds, Str3tchman calls

River: A:spade: (14.0 BB, 2 players)
      Str3tchman checks, Tyler Durden937 raises, Str3tchman calls

Final Pot: 15.0 BB

Ik heb het idee dat mn actie op de flop hier misschien verkeerd was. Die call dan. Maar ik dacht op dat moment dat er een hoop draws zijn waarmee hij aan het raisen kan zijn. Dus ik had denk ik moeten re raisen of folden?
  • 2 antwoorden
    • kweeni
      kweeni
      Bronze
      preflop: call is ok
      flop: vrij goede flop: top paar en goede kicker.
      met zoveel spelers in de pot en zo een grote pot moet je jouw hand beschermen en proberen zoveel mogelijk spelers te elimineren. de speler die waarschijnlijk gaat betten is de preflop raiser. vermits deze rechts van jouw zit zou ik hier proberen te check-raisen.
      je bet en de speler links van je raist dus dit is heel goed voor jouw. maar er zijn 2 speler die callen.
      turn: vermits er twee speler een raise gecalld hebben is de kans groot dan er iemand een flush heeft. en na een bet en een raise kan je gemakkelijk folden.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik zou hier ook proberen te check/raisen, de meeste draws ga je er niet uit krijgen maar je zorgt er wel voor dat ze veel betalen. Je kunt hier niet folden omdat je nog outs hebt voor trips/2-pair ook al zijn het er niet veel. 3-bet is hier overplayed omdat je equity niet groot genoeg is tegen 3.

Op de turn is c/f inderdaad het enige wat je kunt doen.